Структура за темами

  • Загальне

    Метою викладання навчальної дисципліни «Інструментальні методи в біології» є:

    •  вдосконалення комплексу теоретичних знань та практичних навичок із принципів роботи дослідної апаратури;
    • самостійного використання методик ідентифікації і кількісного вивчення фізико-хімічних, хімічних та біологічних процесів‚параметрів‚ що впливають на них. 
    Це дозволяє в процесі навчання оволодіти вмінням працювати на сучасних приладах; показати органічний взаємозв’язок інструментальних методів дослідження речовин з іншими дисциплінами фундаментального та професійно-орієнтованого напрямку; дати необхідну базу для подальшого самовдосконалення шляхом самостійної підготовки; здійснення формування професійних компетентностей аспіранта.

    Основними завданнями вивчення дисципліни «Інструментальні методи в біології» є: 

    • поглиблення знань аспірантів стосовно класифікації методів аналізу та характеристики окремих методів;
    •  засвоєння  правил обробки результатів спостережень та розуміння залежності співвідношення між складом і властивостями біологічних і фізико-хімічних рівноважних систем;
    •  набуття навичок вимірювання фізичних і хімічних параметрів систем відповідними приладами при умові засвоєння принципів роботи‚ знання можливостей та недоліків апаратури‚ меж їх використання‚ можливих похибок, причин їх виникнення та можливостей усунення.

    Згідно з вимогами освітньо-наукової програми аспіранти повинні досягти таких програмних компетентностей:

    ЗК1

    Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу нових та комплексних ідей

    ЗК2

    Здатність вчитися, оволодівати сучасними знаннями, застосовувати їх у практичних ситуаціях

    ЗК3

    Здатність до формування системного наукового світогляду та загального культурного кругозору

    ЗК5

    Здатність діяти на основі морально-етичних норм і стандартів професійної поведінки науковців і викладачів, дотримуватися принципів академічної доброчесності

    ЗК6

    Здатність до пошуку, оброблення та аналізу наукової інформації з різних джерел; використання інформаційно-комунікаційних технологій у дослідницькій та викладацькій діяльності

    ЗК8

    Здатність до започаткування, планування та проведення наукових досліджень на відповідному рівні, із забезпеченням якості виконуваних робіт, дотримання правил безпеки та бережливого ставлення до навколишнього середовища

    ЗК9

    Здатність до узагальнення та систематизації результатів наукових досліджень; оприлюднення їх результатів у вигляді: наукової доповіді (тез), статті, звіту про виконання НДР, монографії, дисертації; захисту прав інтелектуальної власності

    ЗК11

    Здатність працювати у науковому колективі та організовувати його діяльність; виявляти та вирішувати проблеми, приймати обґрунтовані рішення, діяти свідомо та відповідально, демонструвати ініціативу та наполегливість щодо поставлених завдань і взятих зобов’язань

    ЗК14

    Здатність працювати автономно; планувати та управляти своїм часом

    ЗК15

    Здатність до особистісного та професійного розвитку