Настройка зачисления на курс

Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасна рекламна комунікація: виклики

та тенденції» є розгляд рекламної комунікації як частини інформаційно-комунікативної

системи, яка виконує свої інформаційно-комунікативні функції і є видом, каналом та

моделлю соціальної комунікації, розглянути основні виклики та тенденції сучасної

рекламної комунікації.

Основними завданнями вивчення дисципліни є: ознайомити аспірантів з

особливостями формуваннясучасного рекламного контенту, проаналізувати складову

реклами як соціокультурного поля; дослідити теоретичне осмислення феномену реклами

як засобу соціальних комунікацій; визначити особливості сучасної рекламної комунікації;

зазначити актуальні проблеми, виклики та тенденції розвитку сучасної рекламної

комунікації.

Кредити: 3
Гости не имеют доступа к этому курсу. Войдите в систему.