Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасна рекламна комунікація: виклики
та тенденції» є розгляд рекламної комунікації як частини інформаційно-комунікативної
системи, яка виконує свої інформаційно-комунікативні функції і є видом, каналом та
моделлю соціальної комунікації, розглянути основні виклики та тенденції сучасної
рекламної комунікації.
Основними завданнями вивчення дисципліни є: ознайомити аспірантів з
особливостями формуваннясучасного рекламного контенту, проаналізувати складову
реклами як соціокультурного поля; дослідити теоретичне осмислення феномену реклами
як засобу соціальних комунікацій; визначити особливості сучасної рекламної комунікації;
зазначити актуальні проблеми, виклики та тенденції розвитку сучасної рекламної
комунікації.
- Учитель: Березенко Віта Віталіївна
Кредити: 3