
Мета та завдання спецкурсу
Метою навчальної дисципліни за вибором «Моделювання професійного спілкування сучасного педагога» є формування у здобувачів вищої освіти цілісного уявлення про риторичні практики в єдності їх теоретичних, прикладних та ергономічних аспектів; оволодіння основами педагогічної риторики та ергономіки, необхідних для моделювання професійного спілкування педагога-дослідника; набуття інтегральних, загальних та фахових дослідницьких, проєктувальних й культурологічних компетентностей для розвитку професійного мегаресурсу аспірантів засобами неориторики.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Моделювання професійного спілкування сучасного педагога» є: ознайомлення аспірантів із сучасними лінгвориторичними технологіями; навчання форм ефективної переконуючої комунікації за нестандартних мисленнєво-мовленнєвих ситуацій; розвиток риторичної компетентності здобувачів ступеня доктора філософії (PhD); стимулювання потреби в саморозвитку комунікативного потенціалу; створення умов для продукування комунікативних тактик і стратегій ефективної комунікації та міжособистісної взаємодії в академічному середовищі.
- Nauczyciel: Курінна Алла Феліксівна