Opcje zapisów

Мета та завдання спецкурсу 

 

Метою навчальної дисципліни за вибором «Моделювання професійного спілкування сучасного педагога» є формування у здобувачів вищої освіти цілісного уявлення про риторичні практики в єдності їх теоретичних, прикладних та ергономічних аспектів; оволодіння основами педагогічної риторики та ергономіки, необхідних для моделювання професійного спілкування педагога-дослідника; набуття інтегральних, загальних та фахових дослідницьких, проєктувальних й культурологічних компетентностей для розвитку професійного мегаресурсу аспірантів засобами неориторики.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Моделювання професійного спілкування сучасного педагога» є: ознайомлення аспірантів із сучасними лінгвориторичними технологіями; навчання форм ефективної переконуючої комунікації за нестандартних мисленнєво-мовленнєвих ситуацій; розвиток риторичної компетентності здобувачів ступеня доктора філософії (PhD); стимулювання потреби в саморозвитку комунікативного потенціалу; створення умов для продукування комунікативних тактик і стратегій ефективної комунікації та міжособистісної взаємодії в академічному середовищі.


Кредити: 3
Семестр: 2
Goście nie mają prawa dostępu do tego kursu. Proszę się zalogować.