Diagrama de temas

  • Опис дисципліни

    ОПИС КУРСУ

    Набуття у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навичок, а також сформувати знання щодо методологічних аспектів організації системами та алгоритмами маркетингового планування; набуття практичних навичок розв’язування маркетингових завдань та виконання відповідних функцій; виховання здатності до творчого пошуку напрямків та резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств.

    Вивчення можливостей використання і практичній діяльності щодо складання маркетингових прогнозів, проектів програм і планів, розробка методології та методики розв’язання різноманітних проблем маркетингового планування, а також організації його розробки і здійснення.

    Мета курсу – є надати студентам глибокі знання в сфері маркетингового планування, де діяльність господарюючих суб’єктів, структурних елементів економіки розглядається з позицій їх діяльності, що пов’язує суб’єкта зі структурами в зовнішньому середовищі та щодо використання, купівлі, продажу, впливу на продукцію і послуги.

    На методичному рівні ознайомити студентів з основними методами маркетингового планування з використання інформаційних та Internet-технологій та їх основних функцій, методів обробки інформації та планування на діловому ринку.


    У разі успішного завершення курсу студент зможе опанувати наступні компетенції:

    ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

    ЗК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

    ЗК4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

    ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії.

    ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

    ЗК7. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

    СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.

    СК2. Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.

    СК5. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування.

    СК7. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням між функціональних зв’язків.

    Забезпечення програмних результатів навчання (ПРН) відповідним компонентам – знання та розуміння:

    Р1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.

    Р2. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

    Р3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.

    Р4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльностіз урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.

    Р6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними.

    Р7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта.

    Р8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.

    Р10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.

    Р11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.

    Р14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.


  • Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні основи маркетингового планування.

  • Змістовий модуль 2. Система маркетингового планування на підприємстві.

  • Змістовий модуль 3. Організація процесу збору інформації та прогнозування.

  • Змістовий модуль 4. Реалізація маркетингових планів та маркетинговий контроль.

  • Змістовий модуль 5. Товарна політика підприємства як об’єкт маркетингового планування.

  • Змістовий модуль 6. Особливості планування цінової політики.