Опис дисципліни
ОПИС
КУРСУ Набуття у майбутніх фахівців теоретичних
та практичних навичок, а також сформувати знання щодо методологічних аспектів
організації системами та алгоритмами
маркетингового планування; набуття практичних навичок розв’язування
маркетингових завдань та виконання відповідних функцій; виховання здатності до
творчого пошуку напрямків та резервів удосконалення маркетингової діяльності
підприємств. Вивчення можливостей використання і
практичній діяльності щодо складання маркетингових прогнозів, проектів програм
і планів, розробка методології та методики розв’язання різноманітних проблем
маркетингового планування, а також організації його розробки і здійснення. Мета курсу – є надати
студентам глибокі знання в сфері маркетингового планування, де діяльність господарюючих
суб’єктів, структурних елементів економіки розглядається з позицій їх
діяльності, що пов’язує суб’єкта зі структурами в зовнішньому середовищі та
щодо використання, купівлі, продажу, впливу на продукцію і послуги. На методичному рівні ознайомити студентів
з основними методами маркетингового планування з використання інформаційних та Internet-технологій
та їх основних функцій, методів обробки інформації та планування на діловому
ринку.
У разі успішного завершення курсу студент зможе опанувати наступні компетенції:
ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
ЗК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
ЗК4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК7. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.
СК2. Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.
СК5. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування.
СК7. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням між функціональних зв’язків.
Забезпечення програмних результатів навчання (ПРН) відповідним компонентам – знання та розуміння:
Р1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
Р2. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
Р3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
Р4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльностіз урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
Р6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними.
Р7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта.
Р8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.
Р10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.
Р11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.
Р14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.