Zoom: https://us04web.zoom.us/j/2963674599?pwd=aW1RQklIbXpJdDRoRVR0YXczS2l1dz09 Ідентифікатор конференції: 296 367 4599 Код доступа: 1234
Дисципліна «Ризикологія» знайомить студентів з основами аналізу, діагностики, прогнозування, програмування і планування ризиків, як у виробництві, економіці, так і в повсякденному житті. Вивчення та облік невизначеності, конфліктності, багатокритеріальності й пов’язаного з ними ризику є важливим напрямом сучасної економічної теорії. Об’єкт управління ситуацією характеризується багатоваріантністю розвитку та можливістю виникнення непередбачених ситуацій. Таким чином, основними характеристиками сучасного фахівця з маркетингу є уміння працювати в умовах невизначеності, робити раціональний вибір із безлічі можливих альтернатив.
Головне завдання курсу — озброїти майбутніх фахівців з маркетингу систематизованими знаннями аналізу, моделювання та управління ризиками.
У разі успішного завершення курсу студент зможе ефективно
приймати рішення в умовах ризику, розраховувати економічні ризики проектів.