В епоху інформаційно-комунікаційних й мобільних технологій мультимедійні технології дають змогу створити інтерактивне навчальне середовище з урахуванням особливостей навчання. Залучення всіх органів чуття веде до збільшення ступеня засвоєння матеріалу порівняно з традиційними методами. Навчання з використанням мультимедійних технологій навчання є найінтенсивнішою формою навчання; навчальний матеріал, дидактично підготовлений викладачам, орієнтується на індивідуальні здібності кожного здобувача освіти, дозволяє розширити можливості інформаційного впливу на користувача і залучає здобувача освіти в процес навчання. Тому велику роль відіграють уміння вчителя розробляти та використовувати в своїй педагогічній практиці повний спектр можливостей мультимедійних технологій.
Метою вивчення дисципліни «Мультимедійні технології навчання» є набуття здобувачами освіти знань, умінь і навичок, необхідних для ефективного використання мультимедійних технологій в освітньому процесі закладу освіти.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Мультимедійні технології навчання» є:
˗ засвоєння базових понять мультимедійних технологій;
˗ оволодіння вміннями з використання програмного забезпечення для роботи з інтерактивним обладнанням в аудиторії;
˗ набуття вмінь і навичок із застосування спеціалізованих сервісів Web 2.0 на всіх етапах освітнього процесу.