Section outline
-

Друга іноземна мова (іспанська)
Інформація про автора курсу
Викладач: завідувач, професор кафедри викладання другої іноземної мови, доктор.пед.наук, доцент
КАНІБОЛОЦЬКА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА

Коло наукових інтересів: лінгводидактика, сучасні методики викладання іноземних мов, інноваційні технології навчання іноземних мов, мультимедійні засоби навчання.
Автор близько 200 наукових праць, з них 160 наукових публікацій, 36 науково-методичних посібників.
Кафедра: викладання другої іноземної мови, 2й корп. ЗНУ, ауд. 315 (3й поверх, 2 корпус)
Email: kolga1512@gmail.com
FacebookMessenger: https://www.facebook.com/olga.kanibolotskaya
Telegram/Viber: 0677675059
-
Unidad 1. Fonética. Gramática. Saludos
Знайомство викладача із групою. Розбір видів роботи на заняттях. Робота з формулами базового етикету. Вивчення основних звуків іспанської мови. Граматика (неозначений артикль, рід іменників та прикметників, порядок слів у реченнях, прийменники “en”, “de”, “a”, число іменників та прикметників). 1-е і 2-е правило наголосу. Лексичний диктант за уроками 1-2. Інсценування діалогу з використанням формул базового етикету у групах.
Граматика (теперішній час, безособова форма “hay”, питання з “qué” та сполучувальне слово “que”, прямий додаток, злиття прийменника та артикля, mucho/poco/cuando). Літера “h”. Особові займенники (називний відмінок). Стверджувальна частка “sí” та заперечна частка “no”. Дифтонги та трифтонги. Числівники від 1 до 10. Іспанська абетка. Лексико-граматичний тест за уроками 1-4. Презентація про свою сім’ю та оселю.
Обговорення теми заняття. Формування вокабуляру до розділу 1. Граматика (рід прикметників на позначення національностей; рід іменників на позначення професій, відмінювання дієслів “ser” і “tener”, питальні речення).
-
Підсумкове письмове висловлювання з теми Mi día de trabajo.
-
Unidad 2. Familias. Trabajo. Casa
Обговорення теми заняття. Укладання лексичного вокабуляру до розділів 2, 3, 4. Лексичний диктант за розділами 1-2. Граматика (показники місця, присвійні та вказівні займенники, зворотні дієслова, прийменники часу, означені та неозначені артиклі, різниця між “hay” та “estar”). Позначення часу. Числівники від 11 до 5000. Лексико-граматичний тест за розділами 1-3. Презентація про улюблену професію дитинства. Дні тижня.
-
- читання та резюме оригінальних іспаномовних країнознавчих текстів. Також студент має підготувати глосарій із 30-35 незнайомих слів (max 10 балів);
- виконання узагальнюючих письмових вправ за тематикою базового підручника (max 10 балів);
- мультимедійна презентація за темою “Mi ciudad” (“Mi barrio”) (max 10 балів).
Завдання для ІДЗ обирається упродовж перших двох тижнів семестру за попередньої згоди викладача.
-
Індивідуальне дослідницьке завдання (ІДЗ) (max 20 балів) полягає у наступному:
- читання напам’ять зразків оригінальних іспаномовних поетичних творів. Студент обирає автентичний художній твір обсягом щонайменше 12 рядків (max 6 балів);
- обговорення твору із викладачем. Викладач ставить питання щодо теми, ідеї, проблематики твору (max 8 балів);
- вивчення 10 прислів’їв за вибором студента (max 6 балів).
Твір для ІДЗ обирається упродовж перших двох тижнів семестру за попередньої згоди викладача.
-
Екзаменаційний тест (1 варіант) Test
-
Екзаменаційний тест (2 варіант) Test
-
Екзаменаційний тест (3 варіант) Test
-
Екзаменаційний тест (4 варіант) Test
-
Екзаменаційний тест (5 варіант) Test
-
Виконати підсумкове завдання - https://www.cervantes.to/russian/test_inicial.html


