Themen dieses Kurses

  • Allgemeines

    Посилання на конференцію ZOOM:

    Тема: Зал персональної конференції Надії ВАХНЯК

    Подключитися до конференції Zoom

    https://us05web.zoom.us/j/87965476244?pwd=Ym40bERiV1dWQkxBNDF2R1JHM1A0UT09

    Ідентифікатор конференції: 879 6547 6244

    Код доступу: 4h8Dxv 

    Viber, Telegram 068-063-49-10

    Мета підготувати студентів до професійної діяльності в ролі асистента педагога у закладі освіти інклюзивної форми навчання, забезпечуючи необхідні знання, навички та компетентності для підтримки освітніх потреб дітей з особливими освітніми потребами (ООП) та сприяння їх інтеграції в навчальне середовище.

    Завдання:

    Формування розуміння інклюзивної освіти: вивчення концепцій, принципів та нормативно-правових основ інклюзивної освіти, особливостей організації навчального процесу для дітей з ООП.

    Розвиток навичок адаптації навчального матеріалу: опанування методів адаптації та модифікації навчальних завдань для задоволення різноманітних освітніх потреб дітей з ООП.

    Розвиток комунікативної компетентності: навчання ефективним методам комунікації з дітьми, їхніми батьками, педагогічним колективом та іншими фахівцями для створення сприятливого освітнього середовища.

    Формування навичок індивідуального підходу: вивчення особливостей індивідуальної підтримки дітей з ООП, в тому числі розробка індивідуальних освітніх планів і цілей у співпраці з педагогами та психологами.

    Навчання методам підтримки соціальної інтеграції: оволодіння методиками, які сприяють залученню дітей з ООП до колективу, розвиток їх соціальних навичок та самостійності.

    Формування навичок роботи з поведінковими особливостями дітей: вивчення технік управління поведінкою, роботи зі стресом та емоційною регуляцією дітей з ООП.

    Зміст дисципліни включає теоретичні основи та практичні аспекти діяльності асистента педагога, розгляд сучасних технологій інклюзивного навчання, методів комунікації з дітьми з різними видами порушень, адаптаційні стратегії та інструменти для успішної інтеграції дітей в освітнє середовище. Курс передбачає моделювання навчальних ситуацій, групові проєкти, аналіз кейсів та практичні заняття для закріплення знань.

     


  • Abschnitt 1

    • Abschnitt 2

      • Abschnitt 3

        • Abschnitt 4