Опції зарахування

Завдання вчителя  – створити дидактичні та психологічні умови для формування логічного мислення учнів, організувати освітній процес так, щоб учень мав можливість і, головне, бажання  проявити свою інтелектуальну та пізнавальну активність, свою індивідуальність.

Наявність  і степінь сформованості логічного мислення характеризують:

1) здатність абстрагувати поняття від дійсності, формувати й перебирати альтернативні гіпотези;

2) здатність робити предметом аналізу власну думку;

3) здатність виконувати логічні  операції  (порівняння, аналіз, синтез,  узагальнення, конкретизація);

4) уміння класифікувати висловлювання за їх логічним типом;

4)  уміння оперувати значеннями слів «і», «або», «не» й словосполучень «якщо…, то…», «тоді й тільки тоді, коли…», поняттями «необхідно», «достатньо», «необхідно й достатньо»;

5)  уміння  сформулювати  в  стверджувальній  формі  заперечення  складних речень із кванторами;

6)  уміння  перевірити  правильність  міркування,  виявити  грубу  логічну помилку;

7)  знання найбільш уживаних способів доведення.

В цьому курсі обговорюватимуться сучасні методики формування логічного мислення учнів профільної школи, разом будемо конструювати змістовні приклади, спостерігати й аналізувати фрагменти уроків.


Кредити: 3
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.