Przegląd sekcji
-
Викладач: Стєганцева Поліна Георгіївна, к.ф.-м.н., професор, професор кафедри загальної математики
Телефон: 0676849973 (Viber)
Email: stegpol@gmail.com
-
Завдання вчителя – створити дидактичні та психологічні умови для формування логічного мислення учнів, організувати освітній процес так, щоб учень мав можливість і, головне, бажання проявити свою інтелектуальну та пізнавальну активність, свою індивідуальність.
Наявність і степінь сформованості логічного мислення характеризують:
1) здатність абстрагувати поняття від дійсності, формувати й перебирати альтернативні гіпотези;
2) здатність робити предметом аналізу власну думку;
3) здатність виконувати логічні операції (порівняння, аналіз, синтез, узагальнення, конкретизація);
4) уміння класифікувати висловлювання за їх логічним типом;
4) уміння оперувати значеннями слів «і», «або», «не» й словосполучень «якщо…, то…», «тоді й тільки тоді, коли…», поняттями «необхідно», «достатньо», «необхідно й достатньо»;
5) уміння сформулювати в стверджувальній формі заперечення складних речень із кванторами;
6) уміння перевірити правильність міркування, виявити грубу логічну помилку;
7) знання найбільш уживаних способів доведення.
В цьому курсі обговорюватимуться сучасні методики формування логічного мислення учнів профільної школи, разом будемо конструювати змістовні приклади, спостерігати й аналізувати фрагменти уроків.
-
-
Опрацювати матеріал про логічний квадрат з конспекту лекцій у цьому модулі і відповісти на запропоновані питання
-
Змістовий модуль 2. Використання інструментів математичної логіки в питаннях формулювання теорем та їх доведення
-
Опрацювати статтю. Знайти власні приклади реалізації запропонованих в ній порад
-
Підготуватися до аналізу та обговорення статті. Створити власні приклади застосування запропонованих в статті методик
-
-
Змістовий модуль 3. Застосування символіки й законів математичної логіки до розв’язання рівнянь, нерівностей, їх систем та сукупностей
-
Ознайомитись з матеріалами. Виконати запропоновані завдання. Створити власні приклади до теми лекції та практичного заняття
-