Схема розділу

  • Зв`язок з керівниками практики від кафедр:

     Сватьєв Андрій Вячеславович, доктор педагогічних наук, професор кафедри фізичної культури і спорту

    E-mail: 29011973@ukr.net

    Телефон:  +380953414634

    Симонік Анастасія Володимирівна, кандидат біологічних наук, доцент кафедри фізичної культури і спорту

    E-mail: 020190@ukr.net

    Телефон:  +380968074770

     Тищенко Валерія Олексіївна, доктор наук з фізичного виховання та спорту, професор кафедри теорії та методики фізичної культури і спорту

    E-mail: valeri-znu@ukr.net

    Телефон: (061) 228-75-18 (кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту)

     Воронкова Тетяна Володимирівна, викладач кафедри фізичної культури і спорту

    E-mail: kafedraops@ukr.net

    Телефон: +380664745950

     E-mail кафедри: kafedraops@ukr.net

    Сезн ЗНУ повідомлення: https://moodle.znu.edu.ua/course/section.php?id=125225

    Інші засоби зв’язку: Viber, Telegram, E-mail – за вибором наукового керівника кваліфікаційної роботи

    Кафедра фізичної культури і спорту: вул. Дніпровська, 33-А, ІV корп., к. 217,

    тел.: (061) 289-12-81

  • Виробнича практика (педагогічно-асистентська) є ключовим освітнім компонентом у підготовці здобувачів ступеня вищої освіти магістра, що передбачає ознайомлення з реальними умовами їхньої майбутньої професійної діяльності, а також сприяє закріпленню та удосконаленню загальних і спеціальних компетентностей та результатів навчання, передбачених освітньо-професійною програмою підготовки здобувачів за освітньо-професійною програмою «Спорт» другого (магістерського) рівня спеціальності А7 «Фізична культура і спорт».

    Під  час  проходження  виробничої практики (педагогічно-асистентської)  здобувачі  вищої  освіти повинні  оволодіти  сучасними  методами, технологіями,  формами  освітньої та виховної  роботи в закладах вищої освіти,  набути  професійні  вміння  і  навички  для  прийняття  самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних виробничих умовах, потреби систематично оновлювати свої знання і творчо їх застосовувати  в  практичній  діяльності,  вивчити  та  використовувати  передовий  й новаторський педагогічний досвід.

    Мета виробничої  практики (педагогічно-асистентської)   підготовка до виконання функціональних обов'язків науково-педагогічного працівника з організації освітнього процесу, проведення методичної, науково-дослідної та виховної роботи в закладі вищої освіти.

    Завданнями виробничої практики (педагогічно-асистентської)  є:

    -  формування цілісного уявлення про освітній процес в закладах вищої освіти (далі – ЗВО);

    - ознайомлення із законодавчими документами системи освіти України, правами й обов’язками суб’єктів освітнього процесу (викладачів, здобувачів вищої освіти тощо);

    - узагальнення й поглиблення засвоєних знань і набутих умінь та навичок, необхідних для навчання дисциплін професійної підготовки;

    -  оволодіння практичним досвідом викладацької роботи (набуття вмінь підготовки лекційного матеріалу з використанням останніх досягнень науки; чітко, доступно, логічно і послідовно викладати навчальний матеріал здобувачам освіти, готувати навчально-методичні матеріали до практичних і лабораторних занять, керувати аудиторією тощо);

    - розвиток педагогічного мислення, морально-етичних якостей та вироблення індивідуального творчого стилю майбутньої педагогічної діяльності;

    -   набуття здатності до постійної педагогічної самоосвіти й самовдосконалення;

    -       вироблення вмінь організації основних форм навчання у ЗВО, застосування сучасних освітніх технологій;

    -       оволодіння сучасними освітніми методиками й технологіями,  інноваційними інструментами та набуття навичок їх практичного застосування;

    -       удосконалення психолого-педагогічних, методичних, діагностико-аналітичних,  комунікативних і конструктивних умінь.

     Первинні посади, за якими здобувачі можуть проходити виробничу практику: асистент-викладача, викладач фізичної культури і спорту.

    Базами практики є кафедри фізичної культури і спорту та кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму Запорізького національного університету.

     Виробнича практика (педагогічно-асистентська)  базується на знаннях, отриманих під час вивчення навчальних дисциплін циклів загальної і професійної підготовки першого семестру, відповідно до навчального плану підготовки за освітньо-професійною програмою «Спорт», а саме: «Інформаційні технології у фізичній культурі і спорті», «Методологія і організація наукових досліджень у фізичній культурі і спорті», «Штучний інтелект у фізичній культурі і спорті», «Психолого-педагогічні технології у фізичній культурі і спорті», «Управління у фізичній культурі і спорті».

    Набуті після закінчення практики знання, уміння і навички стануть у пригоді під час вивчення навчальних дисциплін циклу професійної підготовки 2 семестру, блоку освітніх компонентів вільного вибору студента в межах спеціальності, під час проходження виробничої (переддипломної) практики, складання атестаційного екзамену та написання кваліфікаційної роботи магістра.

  • Індивідуальне завданняє є обов’язковим елементом програми виробничої (педагогічно-асистентської) практики магістрів. Завдання розробляються керівником практики індивідуально для кожного здобувача після переднього обговорення. Зміст індивідуального завдання має враховувати враховувати здібності  і теоретичну підготовку здобувача.

    Індивідуальні завдання містять перелік питань, що підлягають вивченню під час проходження практики та перелік дій практиканта.

    Індивідуальне завдання на практику видається практиканту, як правило, у формі доповнення до основного завдання.