Przegląd sekcji
-
Зв`язок з керівниками практики від кафедр:
Сватьєв Андрій Вячеславович, доктор педагогічних наук, професор кафедри фізичної культури і спорту
E-mail: 29011973@ukr.net
Телефон: +380953414634
Симонік Анастасія Володимирівна, кандидат біологічних наук, доцент кафедри фізичної культури і спорту
E-mail: 020190@ukr.net
Телефон: +380968074770
Тищенко Валерія Олексіївна, доктор наук з фізичного виховання та спорту, професор кафедри теорії та методики фізичної культури і спорту
E-mail: valeri-znu@ukr.net
Телефон: (061) 228-75-18 (кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту)
Воронкова Тетяна Володимирівна, викладач кафедри фізичної культури і спорту
E-mail: kafedraops@ukr.net
Телефон: +380664745950
E-mail кафедри: kafedraops@ukr.net
Сезн ЗНУ повідомлення: https://moodle.znu.edu.ua/course/section.php?id=125225
Інші засоби зв’язку: Viber, Telegram, E-mail – за вибором наукового керівника кваліфікаційної роботи
Кафедра фізичної культури і спорту: вул. Дніпровська, 33-А, ІV корп., к. 217,
тел.: (061) 289-12-81
-
Виробнича практика (педагогічно-асистентська) є ключовим освітнім компонентом у підготовці здобувачів ступеня вищої освіти магістра, що передбачає ознайомлення з реальними умовами їхньої майбутньої професійної діяльності, а також сприяє закріпленню та удосконаленню загальних і спеціальних компетентностей та результатів навчання, передбачених освітньо-професійною програмою підготовки здобувачів за освітньо-професійною програмою «Спорт» другого (магістерського) рівня спеціальності А7 «Фізична культура і спорт».
Під час проходження виробничої практики (педагогічно-асистентської) здобувачі вищої освіти повинні оволодіти сучасними методами, технологіями, формами освітньої та виховної роботи в закладах вищої освіти, набути професійні вміння і навички для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних виробничих умовах, потреби систематично оновлювати свої знання і творчо їх застосовувати в практичній діяльності, вивчити та використовувати передовий й новаторський педагогічний досвід.
Мета виробничої практики (педагогічно-асистентської) – підготовка до виконання функціональних обов'язків науково-педагогічного працівника з організації освітнього процесу, проведення методичної, науково-дослідної та виховної роботи в закладі вищої освіти.
Завданнями виробничої практики (педагогічно-асистентської) є:
- формування цілісного уявлення про освітній процес в закладах вищої освіти (далі – ЗВО);
- ознайомлення із законодавчими документами системи освіти України, правами й обов’язками суб’єктів освітнього процесу (викладачів, здобувачів вищої освіти тощо);
- узагальнення й поглиблення засвоєних знань і набутих умінь та навичок, необхідних для навчання дисциплін професійної підготовки;
- оволодіння практичним досвідом викладацької роботи (набуття вмінь підготовки лекційного матеріалу з використанням останніх досягнень науки; чітко, доступно, логічно і послідовно викладати навчальний матеріал здобувачам освіти, готувати навчально-методичні матеріали до практичних і лабораторних занять, керувати аудиторією тощо);
- розвиток педагогічного мислення, морально-етичних якостей та вироблення індивідуального творчого стилю майбутньої педагогічної діяльності;
- набуття здатності до постійної педагогічної самоосвіти й самовдосконалення;
- вироблення вмінь організації основних форм навчання у ЗВО, застосування сучасних освітніх технологій;
- оволодіння сучасними освітніми методиками й технологіями, інноваційними інструментами та набуття навичок їх практичного застосування;
- удосконалення психолого-педагогічних, методичних, діагностико-аналітичних, комунікативних і конструктивних умінь.
Первинні посади, за якими здобувачі можуть проходити виробничу практику: асистент-викладача, викладач фізичної культури і спорту.
Базами практики є кафедри фізичної культури і спорту та кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму Запорізького національного університету.
Виробнича практика (педагогічно-асистентська) базується на знаннях, отриманих під час вивчення навчальних дисциплін циклів загальної і професійної підготовки першого семестру, відповідно до навчального плану підготовки за освітньо-професійною програмою «Спорт», а саме: «Інформаційні технології у фізичній культурі і спорті», «Методологія і організація наукових досліджень у фізичній культурі і спорті», «Штучний інтелект у фізичній культурі і спорті», «Психолого-педагогічні технології у фізичній культурі і спорті», «Управління у фізичній культурі і спорті».
Набуті після закінчення практики знання, уміння і навички стануть у пригоді під час вивчення навчальних дисциплін циклу професійної підготовки 2 семестру, блоку освітніх компонентів вільного вибору студента в межах спеціальності, під час проходження виробничої (переддипломної) практики, складання атестаційного екзамену та написання кваліфікаційної роботи магістра.
-
Індивідуальне завданняє є обов’язковим елементом програми виробничої (педагогічно-асистентської) практики магістрів. Завдання розробляються керівником практики індивідуально для кожного здобувача після переднього обговорення. Зміст індивідуального завдання має враховувати враховувати здібності і теоретичну підготовку здобувача.
Індивідуальні завдання містять перелік питань, що підлягають вивченню під час проходження практики та перелік дій практиканта.
Індивідуальне завдання на практику видається практиканту, як правило, у формі доповнення до основного завдання.