Themen dieses Kurses

  • Загальне

    Кафедра: Терапії та реабілітації, ІV корпус, ауд. 301

    Автор дисципліни : д.б.н., професор Богдановська Надія Василівна 

                                                            Викладач дисципліни : к.б.н., доцент Страколист Ганна Миколаївна

     E-mail : nat.pozmogova@gmail.com

                                                                                   Телефон: (061) 228-75-53(кафедра)

                                                                                   Консультації: щочетверга, ІV корпус, ауд. 301 або за  попередньою домовленістю чи ел.поштою

    Мета: формування у студентів глибокого розуміння етичних та деонтологічних принципів, що лежать в основі професійної діяльності у галузі фізичної терапії. Основним завданням є надання студентам необхідних знань та навичок для вирішення етичних дилем та ситуацій, які можуть виникнути у процесі взаємодії з пацієнтами, їхніми сім'ями та іншими спеціалістами.

     

    Завдання навчальної дисципліни:

    -          ознайомлення з основними етичними принципами, які керують діяльністю фізичного терапевта, такими як принципи доброчесності, автономії, справедливості тощо;

    -          розгляд етичних аспектів стосунків між фахівцем та пацієнтом, зокрема, конфіденційності, довіри та поваги до особистості клієнта;

    -          вивчення процедур етичного прийняття рішень у складних ситуаціях, які можуть виникнути в ході лікування та реабілітації;

    -          розгляд деонтологічних аспектів професійної практики, включаючи відповідальність за дії та вирішення конфліктних ситуацій;

    -          аналіз класичних та сучасних випадків, пов'язаних із етичними аспектами у фізичній терапії, для розвитку критичного мислення та уміння застосовувати отримані знання на практиці.


  • Контрольний модуль 1 .

    • Лекції,
    • вказівки та завдання до самостійної роботи,
    • поточний контроль
  • Контрольний модуль 2

    • Лекції,
    • вказівки та завдання до самостійної роботи,
    • поточний контроль
  • Індивідуальне завдання

    • Методичні вказівки,
    • завдання і т.д.
  • Підсумковий контроль

    • Запитання до іспиту або заліку,
    • підсумкове тестування