General
Student's Book Workbook and audio (for workbook)
Student's Book Workbook and audio (for workbook)
1) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2022/02/the-history-of-valentines-day.html
2) виконайте завдання за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2022/02/the-history-of-valentines-day.html
3) Answer the questions and discuss -in class Task III-VI
4) Student's book exercises 1-3 page 155
Home assignment
1) Student's book exercise 3 page 26-27
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.)
1) Student's book exercise 3 + аудіо 26-27
2) Student's book exercise 3 e page 26-27
3) grammar exercise 14 pages 155-156
4) Student's book exercise a,b page 136
Home task:
a) student's book page 117+ NO WRITING
b) grammar tasks 12-14 page 155-156
c) Workbook 1 page 18-19
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) student's book page 117+ NO WRITING
b) grammar tasks 12-14 page 155-156
c) Workbook 1 page 18-19
d) Student's book exercise 5 page 28
Home assignment:
a) Student's book page 117 + write about transport in your city (
Написати есе (250-300 слів, 4 абзаци) про види транспорту у вашому місті (у місті, в якому навчаєтесь)/ 'The best means of transport for students in my city (the city I study in)'
Порівняти переваги та недоліки кожного з видів транспортів (для вас особисто чи для студентів взагалі). Тип есе Compare and Contrast essay. Використати лексику - Vocabulary page 155
Структура есе - 4 paragraphs :
b) Student's book exercise 1 b-e page 30-31
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) Student's book task 1 a-е + listening (audio in the attached file) page 30 -31
2) Student's book task 1 b -discuss in pairs
3) Student's book exercise 2 a page 31 (listening)
4) theory: Articles + exercise Student's book page 137
Home task:
1) Workbook exercise 1-2 page 21-22
2) a)) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2018/04/why-are-women-paid-less-than-men.html
b) виконайте завдання 1-3 за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2018/04/why-are-women-paid-less-than-men.html + створіть окремий файл/докумет (Word) зі своїми відповідями на завдання та завантажте ВІДПОВІДІ НА до MOODLE
c) завдання IV -V відповіді на питання та власні приклади - обговорення на занятті (перевірка в аудиторії)
1) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2018/04/why-are-women-paid-less-than-men.html
2) виконайте завдання 1-3 за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2018/04/why-are-women-paid-less-than-men.html + створіть окремий файл/докумет (Word) зі своїми відповідями на завдання та завантажте ВІДПОВІДІ НА до MOODLE
3) завдання IV -V відповіді на питання та власні приклади - обговорення на занятті (перевірка в аудиторії)
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) Workbook exercise 1-2 page 21-22
2) a)) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2018/04/why-are-women-paid-less-than-men.html
завдання IV -V відповіді на питання та власні приклади - обговорення на занятті (перевірка в аудиторії)
3) Student's book exercise 4a-d page 33;
Home task:
1) additional text "roles men and women" -text and exercises (attached file)
2) Student's book exercise 4e page 33;
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) additional text "roles men and women" -text and exercises (attached file)
2) Student's book exercise 4a-e page 32-33 + listening;
Home assignment:
1) online task потренуйтесь у виконанні вправ та прикрепіть скриншот екрану із результатом.
вправa:
2) student's book exercises 1-3 page 34-35 (all videos are attached)
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) student's book exercises 1-3 page 34-35 (all videos are attached)
2) Student's book page 156-all exercises
3) Student's book exercise 4e page 33 -discussion;
2) Workbook exercise 2 р.22
3)Workbook exercise 3 page 23
4) student's book exercises 1-3 page 34-35 (all videos are attached)
5) student's book exercise 5 c -listen and check
Home task:
1) Workbook exercise 3 page 23
2) student's book exercises 2f page 35 use the words from the videos (all videos are attached)
3) Workbook exercise 1,2, 4 page 25Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) Workbook exercise 3 page 23
2) student's book exercises 2f page 35 use the words from the videos (all videos are attached)
3) Workbook exercise 1,2, 4 page 25 4) Modal verbs: obligation and necessity theory page 138 + exercises a,bHome assignment:
a) Workbook exercise 2 page 27+ write about Ukraine;
b) workbook exercise 2 b,c,d, page 27-28;
3) Student's book exercise 5 page 38-39 + text
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) Workbook exercise 2 page 27+ write about Ukraine;
2) workbook exercise 2 b,c,d, page 27-28;
3) Student's book exercise 5 page 38-39 + text
5) Student's book exercise 7 page 39 + discuss;Home assignment:
a) grammar book exercise 1 page 57; exercise 2 ( без реченя 5) page 58;
b) Student's book exercise 6 page 39 - listening (attached file)
c) Student's book exercise 'Vocabulary' a+b page 44
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) Student's book exercise 'Vocabulary' a+b page 44 - in class exercise 2 page 44
2) grammar book exercise 1 page 57; exercise 2 ( без реченя 5) page 58;
3) Student's book exercise 1 page 40 + Theory Modal verbs of ability and possibility a, b page 139
4) Student's book exercise 6-7 page 39 + listening
5) Workbook exercise 1 page 29-30
Home assignment:
a) Student's book exercise 7 page 43 - attached video;
b) Student's book page 45 - 'can you understand these people' = attached video+ exercise 'can you understand this text'
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) workbook exercise 2 page 30-31
b) workbook exercise 1 page 29-30
c) Student's book exercise 6 page 42-43
d) In class Student's book page 157 all tasks
e) workbook exercise 1 page 32
Home assignment:
a) Student's book exercise 'Grammar' page 44;
b) Student's book exercise 4 page 47;
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
1) Student's book exercise 'Grammar' page 44;
2) Student's book exercise 4 page 47;
3) 7 tips 'How to be come a good programmer' -use modal verbs;
4) in class Student's book exercise 5 page 48;
5) in class Student's book grammar exercises page 140;
Home assignment:
a) Workbook exercise 1 page 32-33;
b) video-based task 'Superstitions (see Moodle) - письмово у Мудл1) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2020/03/where-do-superstitions-come-from.html
2) виконайте завдання за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2020/03/where-do-superstitions-come-from.html
3) створіть окремий файл/докумет (Word) зі своїми відповідями на завдання та завантажте ВІДПОВІДІ НА I -VI (скриншот екрану із результатами task IV) до MOODLE
4) завдання VII -VIII відповіді на питання та власні приклади - письмово до Мудл (20 речень)
Тест розрахований на 80 хвилин (максимум).
Він містить питання типу "Множинний вибр" (вибрати правильний варіант), завдання на заповнення пропусків одним із варіантів з випадаючого меню, текст та питання до тексту (з варіантами відповідей), завдання на заповненя пропусків (влісні відповіді студентів).
Студенти мають 1 спробу
Максимум за тест 10 балів.
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle, але бал за роботу буде нижчим. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) in class Student's book grammar exercises page 140;
b) Workbook exercise 1 page 32-33;
https://www.youtube.com/watch?v=VdHHus8IgYA
Home assignment:
online interactive task- share your answers 4 exercises -TASKS
Past Simple vs Past Continuous 1 and 2
Past Simple, Continuous and Perfect 1 and 2
https://learnenglish.britishcouncil.org/english-grammar-reference/talking-about-the-past
c) c) Student's book exercises page 158;Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) Workbook 3 page 33-34;Home assignment:
a) workbook exercise 1 page 35
b) workbook exercise 3 page 36-37
b) Student's book exercise 2 page 50-51
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) workbook exercise 1 page 35
b) workbook exercise 3 page 36-37
c) Student's book exercise 2 page 50-51
d) grammar -'past habits ' + exercises a, b page 141Home assignment:
a) Workbook 1 page 35;
b) Student's book exercise 6 page 53-comment on one statement you agree with and one statement you disagree withПеревірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) Workbook 1 page 35;
b) Student's book exercise 6 page 53-comment on one statement you agree with and one statement you disagree withc) interactive task
https://elt.oup.com/student/englishfile/intermediate3/grammar/file05/nef_int_grammar05_b03?cc=nl&selLanguage=en
https://elt.oup.com/student/englishfile/intermediate3/grammar/file05/nef_int_grammar05_b04?cc=nl&selLanguage=en
d) Student's book exercises page 159 (attached audio);
Home assignment:
a) Student's book exercise 1 page 56-57;
b) additional grammar task (attached file)
c) Workbook exercise 4 page 39
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) Student's book exercise 1 page 56-57;
b) additional grammar task (attached file)
c) Workbook exercise 4 page 39
d)
Online tasks : used to/would for past habits
online interactive task share your screen used to task 1 and 2 https://learnenglish.britishcouncil.org/english-grammar-reference/talking-about-the-past
e) in class Workbook exercise 3 a page 41-42Home assignment:
a) Workbook exercise 3 b, c page 42
b) Student's book exercises page 119 (no writing)
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) Online tasks : cinema vocabulary
online interactive task share your screen
https://elt.oup.com/student/englishfile/intermediate3/vocabulary/cinema?cc=ua&selLanguage=uk
b) Workbook exercise 3 b, c page 42
c) Student's book exercises page 119 (no writing)
d) in class theory: Passive Voice grammar book page 76
e) grammar book exercise 1 page 75
Home assignment:
a) grammar book exercises 1-6 page 75
b) History of Central Europe (письмово у Мудл)
1) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/p/grammar-corner.html
2) виконайте завдання за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/p/grammar-corner.html
3) створіть окремий файл/докумет (Word) зі своїми відповідями на завдання та завантажте ВІДПОВІДІ НА I -X до MOODLE (макс. 4 бали)
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) grammar book exercises 1-6 page 75b) interactive tasks 1 and 2 https://learnenglish.britishcouncil.org/grammar/b1-b2-grammar/passives
c) Workbook exercise 1 b,c page 40
Home assignment:
a) Student's book exercise 1 page 60-61
b) Student's book exercises page 160 (audio attached)
Перевірка завдань в аудиторії. У разі відсутності на заняття відповіді в форматі Word завантажуються до Moodle. Студенти, які відповідали на занятті вже атестовані - завантажувати письмово завдання не потрібно.
a) Student's book exercise 1 page 60-61
b) Student's book exercises page 160 (audio attached)
c) Student's book exercises 5 page 62-63 + audio
d) Workbook exercise 2 page 44-45
e) attached file сторінка 1-2 -про фільми -vocabulary to discuss films
Home assignment:
а) Module test 2 -in Moodle
в) ІДЗ-письмова частина та усний захиста
c) перевіримо до кінця Student's book exercises page 160 (audio attached)
Тест містить 30 питань різного типу: обрати варіант відповіді, заповити пропуски дієсловом в правильній формі та написати речення в Passive Voice. Час виконання 30 хвилин. Максимальний бал- 2 бали. Одна спроба.
60 питань. 90 хвилин. 1 спроба. 20 балів максимум.
Увага! тест містить завдання із прослуховування тексту та читання.
Проходьте тест у зручний для вас час
Тест є формою підсумкової атестації, це письмовий ІСПИТ із дисципліни.
Підсумкове практичне завдання (фінальний проєкт) – квантові комп'ютери та інновації у сфері комп'ютерних наук (зарубіжний досвід)
1) перегляньте відео за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2019/09/how-will-quantum-computing-change-world.html
2) виконайте завдання за посиланням https://allprofessionalenglish.blogspot.com/2019/09/how-will-quantum-computing-change-world.html
3) створіть окремий файл/докумет (Word) зі своїми відовідями на завдання та завантажте відповіді на завдання 1-17 (завдання 1-17) у MOODLE
4) увага до завдання XVIII OVER TO YOU – перевірка усно доповіді за теомю "Квантові комп'ютери та інновації у сфері комп'ютерних наук (зарубіжний досвід)". Презентація власних погляів на проблеми та перспективи використання квантових комп'ютерів ( task XVIII) + 1 інновація у сфері комп'ютерних наук (зарубіжний досвід), яка вас цікавить. Вимоги до фінального проєкту: Презентація і обговорення відбуватиметься на останньому занятті. Презентації мають бути підготовлені в Power Point або Prezi форматах, від 4 до 8 слайдів.
Критерії оцінювання фінального проєкту:
1) завдання виконано у повному обсязі, без стилістичних, орфографічних і граматичних помилок, використана професійна лексика, словниковий запас різноманітний і релевантний, презентація відповідає змісту проєкту, логічно ілюструє його – 20-15 балів; 2) завдання виконано частково, з лексичними, орфографічними і граматичними помилками, презентація не відображає зміст проєкту в повному обсязі, частково ілюструє його – 14-8 балів; 3) завдання виконано з великою кількістю помилок, словниковий запас одноманітний, презентація або не відповідає змісту проєкту, або взагалі відсутня – 0-7 балів.