Структура за темами

  • Опис дисципліни

    Мета навчальної дисципліни «Мовна номінація» забезпечити засвоєння  знань із теорії номінації, з’ясувати загальний комплекс лінгвістичних проблем, пов’язаних з найменуванням, словотвоутворенням, полісемією та фразеологією в номінативному  аспекті.

     

    Завдання:

         простежити розвиток теорії номінації; зв'язки цього явища з концептуалізацією;

    •     проаналізувати основні терміни на позначення видів номінації;

          •     обґрунтувати теоретичні засади вивчення первинної й вторинної номінації;

          •   визначити роль теорії номінації в розвитку комунікативно-когнітивного підходу в сучасному мовознавстві;

          •    з’ясувати роль  прагматичного фактора у виборі ознак, які лежать в основі номінації;

          •     дослідити мовну техніку номінації – її актів, засобів та способів

     

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

    знати:

            зміст поняття «номінація»;

          •  типи номінації;

          •   основні засоби номінації;

          •  основоположні поняття  ономасіології та когнітивної лінгвістики

    уміти:

         •     визначати основні типи і засоби номінації;

          •  розрізняти первинну і вторинну, пряму й непряму, узуальну й оказіональну, словесну, синтагматичну й фразову номінації;

          •  характеризувати активні засоби домінування нових реалій і понять в сучасній українській мові;

          •    визначати основні засоби творення нових слів.


  • Розділ 1. Загальні питання номінації

  • Самостійна робота

  • Індивідуальна робота

  • Підсумковий контроль