Структура за темами
- Загальне
Загальне
- Розділ 1
Розділ 1
Адаптація персонала.
Поняття адаптації. Первинна й вторинна адаптація. Основні види адаптації: психо-фізиологічна, соціально-психологічна, професійна, організаційна. Управлення трудовою адаптацією. Етапи процесу адаптації: оцінка рівня підготовленості, орієнтація, безпосередня адаптація й функціонування. Стрес під час адаптації й шляхи його подолання.
Стратегічне управління персоналом.
1) Управління людськими ресурсами, стратегічне управління людськими ресурсами: порівняння категорій.
Надати визначення, розкрити взаємозв’язок даних понять.
2) Основні моделі УЛР.
Семінар 3. Підходи УЛР.
1) Управління людською стороною організації відокремлює три основні підходи: економічний, організаційний і гуманістичний.
2) Які підходи УЛР існують?
Процесійний, ситуативний, системний. Стисла характеристика.
Організаційна культура і організаційна поведінка в УЛР.
1. Сутність поняття «організаційна культура». Структура ОК. Чинники, що впливають на культуру організації.
2. Організаційний клімат.
3. Оцінка ефективності управління ОК.
4. Організаційна поведінка. Фактори, що впливають на ОП.
Моделі ОП (авторитарна; опіка; підтримка; колегіальна). Теорія атрибуції. Теорія мотивації Герцберга. Процесуальні теорії мотивації (т. очікування, т. справедливості, об’єднана модель мотивації Портера-Лоулера)
- Розділ 2
Розділ 2
Кадрове забезпечення системи управління персоналом.
1. Нормативно-методичне забезпечення управління персоналом.
2. Кількісний та якісний склад працівників кадрової служби.
3. Кадровий потенціал.Управлінські технології.
1. Лізінг персоналу.
2. Аутстафінг персоналу.
3. Аутсорсінг персоналу.
4. Аутплейсмент.
Bинагородження персоналу
1. Визначення управління винагородою.
2. Чому потрібна стратегія винагороди? Структура стратегії винагороди.
3. Приклади стратегій винагороди.
4. Що таке оцінка роботи? Аналітична оцінка роботи. Неаналітична оцінка роботи. За і проти оцінки роботи.
Охорона здоров’я, безпеки і соціального забезпечення персоналу.
1. Управління охороною здоров’я та безпекою на робочому місці.
2. Проведення оцінки рівня ризику. Аудит стану охорони здоров’я та безпеки на робочому місці.
3. Попередження нещасних випадків. Оцінка ефективності охорони здоров’я та безпеки на робочому місці.
4. Навчання з питань охорони здоров’я та безпеки на робочому місці.
- Підсумковий контроль
Підсумковий контроль