Aperçu des sections
- Généralités
Généralités
- Розділ 1
Розділ 1
Адаптація персонала.
Поняття адаптації. Первинна й вторинна адаптація. Основні види адаптації: психо-фізиологічна, соціально-психологічна, професійна, організаційна. Управлення трудовою адаптацією. Етапи процесу адаптації: оцінка рівня підготовленості, орієнтація, безпосередня адаптація й функціонування. Стрес під час адаптації й шляхи його подолання.
Стратегічне управління персоналом.
1) Управління людськими ресурсами, стратегічне управління людськими ресурсами: порівняння категорій.
Надати визначення, розкрити взаємозв’язок даних понять.
2) Основні моделі УЛР.
Семінар 3. Підходи УЛР.
1) Управління людською стороною організації відокремлює три основні підходи: економічний, організаційний і гуманістичний.
2) Які підходи УЛР існують?
Процесійний, ситуативний, системний. Стисла характеристика.
Організаційна культура і організаційна поведінка в УЛР.
1. Сутність поняття «організаційна культура». Структура ОК. Чинники, що впливають на культуру організації.
2. Організаційний клімат.
3. Оцінка ефективності управління ОК.
4. Організаційна поведінка. Фактори, що впливають на ОП.
- Розділ 2
Розділ 2
Кадрове забезпечення системи управління персоналом.
1. Нормативно-методичне забезпечення управління персоналом.
2. Кількісний та якісний склад працівників кадрової служби.
3. Кадровий потенціал.Управлінські технології.
1. Лізінг персоналу.
2. Аутстафінг персоналу.
3. Аутсорсінг персоналу.
4. Аутплейсмент.
Bинагородження персоналу
1. Визначення управління винагородою.
2. Чому потрібна стратегія винагороди? Структура стратегії винагороди.
3. Приклади стратегій винагороди.
4. Що таке оцінка роботи? Аналітична оцінка роботи. Неаналітична оцінка роботи. За і проти оцінки роботи.
Охорона здоров’я, безпеки і соціального забезпечення персоналу.
1. Управління охороною здоров’я та безпекою на робочому місці.
2. Проведення оцінки рівня ризику. Аудит стану охорони здоров’я та безпеки на робочому місці.
3. Попередження нещасних випадків. Оцінка ефективності охорони здоров’я та безпеки на робочому місці.
4. Навчання з питань охорони здоров’я та безпеки на робочому місці.
Мотивація персоналу.
1. Мотив, мотивація, потреби. Стимули.
2. Теорія атрибуції. Теорія мотивації Герцберга.
3. Процесуальні теорії мотивації (т. очікування, т. справедливості, об’єднана модель мотивації Портера-Лоулера).
4. Охарактеризуйте особливості вивчення мотивації працівників соціальної сфери.
Кадрова служба та кадрове діловодство в системі управління ЛР.
1. Кадрова служба як засіб реалізації кадрової політики.
2. Функції та завдання кадрової служби підприємства.
3. Ролі сучасного HR- менеджера на підприємстві.
4. Документаційне забезпечення обліку та руху кадрів (зазначити тільки основні документи).
Питання для усного обговорення.
1. Завдання, ролі і відповідальність фахівців з управління людськими ресурсами.
2. Навички, кваліфікаційний рівень і етичні вимоги до фахівців з управління людськими ресурсами.
3. Роль керівників у системі управління людськими ресурсами.
4. Методи управління людськими ресурсами.
Питання для усного обговорення.
1. У чому сутність понять «інформаційне забезпечення» та «інформаційна система управління персоналом»?
2. Розкрийте різницю між «робочим процесом» і «робочою операцією».
3. Як поділяються виробничі процеси? Їхня сутність.
4. Що включає в себе «інформаційне забезпечення»?
- Підсумковий контроль
Підсумковий контроль