Sekcja ogólna
Метою вивчення курсу "Дистрибуція та розподіл товарів на міжнародних ринках" є формування у студентів знань стосовно організації системи дистрибуції в сучасних умовах та впливу зовнішніх і внутрішніх чинників на активізацію продажу товарів у системі дистрибуції з метою забезпечення конкурентоспроможності підприємств на міжнародних ринках та задоволення попиту споживачів.
Основними завданнями, які мають бути вирішені у процесі вивчення дисципліни, є опанування підходами ефективної організації дистрибуційної політики на міжнародних ринках, оптимізації діяльності торговельних посередників та логістичних структур.
Розглянути та вивчити наступні питання курсу, підготувати стислий конспект з кожного питання:
1 Формування загальних вимог до товару на основі вивчення міжнародних ринків споживачів, конкурентних товарів і їхніх виробників.
2 Формування концепції товару відповідно до вибору його споживчих, техніко-економічних, естетичних та ін. властивостей:
а) аналіз споживчих властивостей товару;
б) аналіз цінових показників з обліком митного і нетарифного факторів;
в) аналіз техніко-економічних параметрів потенційного експортного виробництва;
г) аналіз товару і конкуруючих виробів на відповідних закордонних ринках;
д) аналіз міжнародних стандартів і ін. нормативних параметрів;
е) визначення фази життєвого циклу товару.
3 Розрахунок інтегрального показника доцільності виходу на зовнішній ринок з даним товаром.