Zoom: https://us04web.zoom.us/j/2963674599?pwd=aW1RQklIbXpJdDRoRVR0YXczS2l1dz09 Ідентифікатор конференції: 296 367 4599 Код доступа: 1234
У комплексі дисциплін маркетингового циклу одне з чільних місць належить предмету «Теорія проведення маркетингових досліджень». Адже саме проведення маркетингових досліджень, використання отриманих результатів дозволяють підприємствам знайти правильні орієнтири своєї діяльності, досягти максимального рівня задоволення потреб споживачів, а звідси – вирішити власні проблеми. Головною метою дисципліни «Теорія проведення маркетингових досліджень» є виклад принципів, завдань, функцій, методів і алгоритмів збору інформації, аналізу ринку, процесів збуту продукції, вивчення поведінки споживачів, конкурентів та інших ринкових суб’єктів.
Основними завданнями дисципліни «Теорія проведення маркетингових досліджень» є: ознайомлення студентів з відповідними поняттями, категоріями, системами та алгоритмами маркетингових досліджень; відпрацювання практичних навичок проведення відповідних досліджень; виховання здатності до творчого пошуку напрямів і ресурсів поліпшення маркетингової діяльності підприємств.
Внаслідок вивчення дисципліни студенти повинні знати: місце маркетингу структур управління та функціонування маркетингового середовища; процес управління маркетингом; елементи комплексу маркетингу; маркетингові стратегії фірми та методи визначення цільового ринку; принципи сегментації і позиціювання.