Структура за темами

  • Анотація до курсу

    Тип: дисципліни за вибором навчального закладу.

    Рік навчання - четвертий.

    Семестр: другий.

    Обсяг дисципліни: загальна кількість годин -90, кредитів ЄКТС-3, аудиторні лабораторні заняття  – 44 години, самостійна робота здобувачів вищої освіти - 46 годин.

    Мета викладання дисципліни : є формування гармонійно-розвинутої, творчої особистості здобувачів вищої освіти, на засадах розширення методів пошуку креативних ідей і проектного об’ємно-просторового мислення, через специфіку застосування макетів та моделей у процесі художнього проектування. Використання засобів об’ємного моделювання і макетування у пошуку і презентації композиційних рішень та творчого задуму.

    Завдання дисципліни:

    – виховання у здобувачів вищої освіти високого рівня професійної культури в проектній діяльності дизайнера;

    – надати здобувачам вищої освіти системи фахових знань з макетування і моделювання;

    – надати здобувачам вищої освіти системи практичних навиків з макетування і моделювання;

    – ознайомити здобувачів вищої освіти з методикою створення об’ємних макетів і моделей дизайн об’єктів з врахуванням всіх факторів та аспектів, пов'язаних з художнім проектуванням;

    – навчити здобувачів вищої освіти методиці поетапного виконання макетів і моделей проектного задуму;

    – надати здобувачам вищої освіти професійних компетенцій бакалавра-дизайнера з питань презентації власних творчих рішень у вигляді макетного зразка  або моделі у натуральну величину.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти повинні знати:

    – засоби макетування і моделювання та застосування їх в фахово-професійній діяльності при виконанні дизайн-проекту;

    – основні принципи та підходи до виконання проектних рішень засобами макетування і моделювання;

    – основні методи створення об’ємних макетів і моделей дизайн об’єктів з врахуванням всіх факторів та аспектів, пов'язаних з художнім проектуванням;

    – технічні прийоми для виготовлення макетів і моделей;

    – основні властивості матеріалів, що впливають на створення об’ємних макетів і моделей дизайн об’єктів;

    – естетичні та стильові особливості макетування і моделювання у створені дизайн об’єкту;

    – властивості кольору і його вплив на виявлення змісту та форми дизайн об’єкта у макетуванні і моделюванні ;

    – професійно-фахову термінологію, яка використовується в процесі розробки проектного рішення засобами макетування і моделювання ;

    – вимоги нормативних документів, що до макетування і моделювання дизайн об’єктів;

    – вимоги ергономіки що до макетування і моделювання дизайн об’єктів;

    – принципові особливості специфіки презентації та подачі творчого задуму засобами макетування і моделювання.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти повинні вміти:

    – професійно використовувати засоби макетування і моделювання та застосовувати їх в фахово-професійній діяльності при виконанні дизайн-проекту;

    – використовувати основні принципи та підходи до виконання проектних рішень засобами макетування і моделювання;

    – застосовувати основні методи створення об’ємних макетів і моделей дизайн об’єктів з врахуванням всіх факторів та аспектів, пов'язаних з художнім проектуванням;

    – застосовувати технічні прийоми для виготовлення макетів і моделей;

    – створювати і практично виконувати макети і моделі в залежності від типології та функціонального призначення об’єкту проектування;

    –знаходити зв’язок між змістом та формою у проектуванні  засобами макетування і моделювання;

    – використовувати основні властивості матеріалів, що впливають на створення об’ємних макетів і моделей дизайн об’єктів;

    – застосовувати властивості кольору і його вплив на виявлення змісту та форми дизайн об’єкта у макетуванні і моделюванні;

    – застосовувати професійно-фахову термінологію, яка використовується в процесі розробки проектного рішення засобами макетування і моделювання;

    – задіяти вимоги нормативних документів, що до макетування і моделювання дизайн об’єктів;

    – задіяти вимоги ергономіки що до макетування і моделювання дизайн об’єктів;

    – практично виконувати презентацію та подачу творчого задуму засобами макетування і моделювання.

    Форми та методи навчання: Аудиторні лабораторні заняття, самостійна робота.
    Мова навчання: українська

  • Модуль 0

  • Тема 1. Макет рельєфної площини із суцільного листа паперу.

    Мета завдання: Виконати макет рельєфної площини із суцільного листа паперу без прорізань та склеювання паперу.

    Цілі завдання: Виявити пластичні властивості паперу за рахунок трансформації рівного листа паперу в рельєфну площину з геометричними  і пластичними характкристиками, згідно мети завдання.


  • Тема 2. Макет об’ємної вітальної листівки, або фірмового запрошення.

    Мета завдання: Виконати макет об’ємної вітальної листівки, або фірмового рекламного запрошення із застосуванням  кольору та виявленням властивостей паперу .

    Цілі завдання: Познайомитись з альтернативними джерелами генерування творчих ідей у фаховій діяльності дизайнера і розширенням власних фахових можливостей.


  • Тема 3. Макет пакувань простих форм.

    Мета завдання: Виконати макет пакувань простих форм з врахуванням вимог функціонального призначення та кольору.

    Цілі завдання: Ознайомитись з конструкцією та  виготовленням пакувань в об'ємі в натуральну величину простих за формоутворенням.


  • Тема 4. Макет пакувань складних форм.

    Мета завдання: Розширення діапазону творчих можливостей через виконання макету пакувань складних за  формою та змістом, з обов'язковим врахуванням вимог функціонального призначення та використанням кольору.

    Цілі завдання: Ознайомитись з конструкцією та виготовленням пакувань в об’ємі в натуральну величину складних за формоутворенням.