Schema della sezione
-

Широбокова Ольга Олександрівна
Освіта
2001 – 2006 Запорізький інститут державного та муніципального управління, спеціаліст з реклами, PR та зв’язків з громадкістю. Напрям: журналістика, заочне відділення
2002 – 2006 Запорізький університет економіки та інформаційних технологій, спеціаліст з технічного та синхронного перекладу (англійська мова). Напрям: іноземна філологія, денне відділення
2010 – 2011 Запорізький Національний університет, магістр, викладач вищих навчальних закладів. Напрям: педагогіка вищої школи, денне відділення
2011 – 2014 Запорізький Національний університет, аспірантура спеціальності 09.00.03 «Соціальна філософія та філософія історії». Напрям: гуманітарні дисципліни, кафедра соціології.
З 2015 – кандидат філософських наук, спеціальність 09.00.03 «Соціальна філософія та філософія історії».
З 2014 до сьогодні – доцент кафедри соціальної філософії та управління Запорізького національного університету, викладач
Основна інформація
- здатність швидко адаптуватися до нових умов роботи, крос-функціональність;
- творчий підхід до вирішення проблем;
- наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено швидким кар'єрним ростом на попередніх місцях роботи;
- досвід участі, організації та проведення Міжнародних та Всеукраїнських конкурсів, тренінгів, конференцій, семінарів, вебінарів, тощо;
- досвід роботи «в кадрі», продюсерської та продакшн-діяльності.
-
Методи контролю та система оцінювання курсу
-
-
РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
-
Генеза розвитку реклами
-
Характеристика зв’язків з громадкістю
-
Громадська думка та її значення для рекламної кампанії
-
-
-
Використання різних естетичних стилей в проведенні рекламної кампанії
-
Використання різних естетичних стилей в проведенні рекламної кампанії (2)
-
Як створити власний тренінг
-
Технологічні методи створення реклами
-
Як правильно комунікувати із цільовою аудиторією, щоб був результат
-