Загальне
2 частини
Критерії оцінювання робіт протягом курсу
Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять і самостійної роботи
2 частини
Критерії оцінювання робіт протягом курсу
Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять і самостійної роботи
Перелік основної та додаткової літератури
Посилання на лекції
https://youtu.be/m_gB9WN1ayA
https://youtu.be/YjhZgo-nPWM
https://youtu.be/CTNPkE_poAE
З’ясуйте у чому полягають головні функції
телебачення. Запропонуйте персональну креативну графічну формулу взаємодії функцій ТБ,
доповниши її власною.
Опрацюйте історію телебачення з кінця ХІХ століття по 50-ті роки за посібником та підберіть цікаві (у практичному плані) факти з цього періоду телебачення УРСР
(Мащенко І. Г. Енциклопедія електронних мас-медіа. У 2 т. Запоріжжя: Дике Поле, 2006. Т. 1. Всесвітній відеоаудіо-літопис. 384 с.)
Знайдіть інформацію у мережі Інтернет щодо зв’язку кінематографа (розробки братів Люм’єрів) та телебачення. На парі візьміть участь у дискусії, розказавши про історію братів, чим займались, що винайшли, де гастролювали тощо. Зазначте відомі факти з біографії.
Перегляньте один із фільмів братів Люм’єрів та подумайте, які технології та методи були використанні та з якою метою. Визначте спільні й
відмінні риси ТБ і кіно та подайте у вигляді таблиці (мінімум 3 позиції спільного та відмінного).
Підготуйте тлумачення понять «телебачення» із різних джерел
(у тому числі й законів, законодавчих указів, актів, положень тощо) з вказівкою
автора.
Зверніть увагу: використовувати цитати та власні, досить суб'єктивні судження навіть відомих людей заборонено.
Підготуйте кросворд (проявіть оригінальність й
нестандартність!) на тему «Телебачення» (загальних позицій має бути 15-20).
Презентуйте його одногрупникам під час заняття.
Складіть таблицю про перші телепрограми у перші роки незалежної Україи(УРСР) за схемою (мінімум 10 позицій):
№
Назва програми
Дата початку/завершення мовлення
Ведучі
Тематика
Заставка (Скрін)
Перегляньте по одному випуску новин (не
підсумкового за тиждень, а вечірнього) на вітчизняних телеканалах різної форми власності за один день (наприклад «UA: Перший», «1+1») і охарактеризуйте специфіку
подання (порядок новин, жанри, хронометраж, спосіб висвітлення, роботу ведучих, дизайн та
кольористику ефірної студії, сценарій викладу: гості, прямі включення тощо). Можна використовувати ефір "Єдиних новин" національного телемарафону
Підготуйте схему інформаційної редакції (відділу
новинних програм) та охарактеризуйте функціональні обов’язки її співробітників.
З’ясуйте особи телерепортерів на провідних
українських ТК. Інформацію подайте у вигляді таблиці. (Ім’я, Прізвище, місце роботи, освіта, нагороди).
З’ясуйте особи оглядачів на провідних українських
ТК. Інформацію подайте у вигляді таблиці.
(Ім'я та прізвище освіта, місяця роботи, назва програми)
Шановні колеги! Вам пропонується 6 питань, де правильною є лише 1 відповідь. Час на виконання - 15 хвилин. Максимальна оцінка - 6 б.
Підготуйтесь та візьміть участь у колективній
дискусії «Суспільне мовлення в Україні: історія, шляхи впровадження і перспективи».
Напишіть сценарій ТАЙМЛАПСУ (чи поточної події на вибір),
враховуючи усі вимоги до журналістського матеріалу такого плану. Допоможе
запропонована «класична» форма (перелік необхідних складовий елементів): 1.
Номер епізоду, сцени, кадру. 2. Метраж (чи хронометраж) того чи іншого кадру.
3. Об’єкт (місце зйомок). 4. Масштаб і зміст зображення. 5. Характер руху
камер, художні прийоми, ефекти, монтажні переходи. 6. Репліки «дійових осіб»,
закадровий текст, систему музичного і шумового оформлення. 7. Необхідна операторська
і звукова техніка й реквізити. 8. Примітки, вказівки і рекомендації виконавцям,
телеоператорам та іншим членам знімальної групи.
Посилання на таймлапс чи відеоматеріал із файлу-обмінника можна прикріпити тут (або в особистому листі викладачу).
Відзніміть, змонтуйте та презентуйте персональний
таймплапс.
Відзніміть на відеокамеру ( камеру мобільного) підводку до авторської програми. Для редагування - перегляньте запропоновані відеолекції
Тут ви знайдете основні рекомендації щодо виконання індивідуальної роботи