Структура за темами


  • Для реалізації педагогічного експерименту досліднику важливо підготувати релевантний тематиці дослідження діагностичний інструментарій: опитувальники, анкети, тести тощо.

    У процесі вивчення вибіркового компоненту «Педагогічна діагностика» здобувачі ступеня PhD оволодіють методами і засобами реалізації педагогічної діагностики.

    Метою вивчення дисципліни «Педагогічна діагностика» є оволодіння методами і засобами педагогічного діагностування, які застосовуються під час проведення експериментального дослідження. Основними завданнями вивчення вибіркової дисципліни «Педагогічна діагностика» є: засвоєння базових понять педагогічної діагностики; ознайомлення зі стандартизованими методиками проведення педагогічної діагностики; набуття умінь розробки надійного авторського діагностичного інструментарію та реалізації процедури його стандартизації; ознайомлення з методами експертного оцінювання та оволодіння уміннями з його реалізації; оволодіння уміннями з розробки надійного й валідного інструментарію для реалізації педагогічного тестування.




  • Змістовий модуль 1. Методи педагогічної діагностики

    Обмежений Не доступно, якщо будь-що з:
    • Ви не належите до групи 2022 рік
    • Ви не належите до групи 2023 рік
  • Змістовий модуль 2. Педагогічне тестування

    Обмежений Не доступно, якщо: Ви не належите до групи 2022 рік
  • Змістовий модуль 3. Експертне оцінювання

    Обмежений Не доступно, якщо: Ви не належите до групи 2022 рік
  • Змістовий модуль 4. Обробка результатів педагогічної діагностики

    Обмежений Не доступно, якщо: Ви не належите до групи 2022 рік
  • Підсумковий контроль

    Обмежений Не доступно, якщо: Ви не належите до групи 2022 рік