Opzioni di iscrizione

Концепція модернізації української освіти висуває нові соціальні вимоги як до системи шкільної освіти, так і до підготовки вчителя-початківця нової формації, який орієнтується в концептуальних та теоретичних положеннях педагогічних технологій, готовий до впровадження сучасних інноваційних технологій у практику початкової школи в умовах альтернативної освіти. Курс «Інноваційні педагогічні технології в початковій школі» покликаний слугувати поглибленню і розширенню професійної підготовки спеціаліста в галузі початкової освіти, становленню його творчої особистісної та професійної індивідуальності.

Метою навчальної дисципліни «Інноваційні педагогічні технології в початковій освіті» є оволодіння студентами систематизованими знаннями з наукових основ педагогічних інновацій; формування готовності майбутнього педагога до інноваційної діяльності з урахуванням сучасних пріоритетів освіти; удосконалення професійних компетентностей майбутніх учителів початкових класів у застосуванні сучасних інноваційних педагогічних технологій навчання в початковій школі; розвиток мотивації до професійного самовдосконалення в напрямі інноватики.

Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Інноваційні педагогічні технології в початковій освіті» є:

-     озброїти майбутніх учителів початкових класів знаннями про загальні основи сучасних інноваційних технологій навчання в початковій школі (ключові поняття та терміни, класифікації, умови й проблеми застосування, принципи побудови уроку з урахуванням інноваційного підходу до його підготовки та проведення тощо);

-     формувати вміння та навички раціонального та диференційованого застосування інноваційних технологій при засвоєнні основних предметів початкової школи молодшими школярами.

Вивчення курсу допомагає фахівцям розвивати теоретичні та практичні навички педагогічного освоєння і педагогічного узагальнення технологій навчання і виховання молодших школярів, сприяє розширенню кругозору, розвитку ерудиції та бажання спрямовувати особистість на творчу діяльність у професійній сфері. Знання та вміння, одержані під час вивчення даної навчальної дисципліни, будуть використані у процесі самостійної та індивідуальної роботи студентів з інших фахових дисциплін.

В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:

-     особистісно орієнтовані технології початкової школи;

-     прийоми організації співробітництва на уроці;

-     психолого-педагогічні методи дослідження і діагностики готовності молодших школярів до засвоєння нового матеріалу.

вміти:

-     визначати завдання сучасних педагогічних технологій;

-     аналізувати, порівнювати, визначати головне у змісті і структурі технології;

-     моделювати педагогічну технологію в теорії і практиці;

застосовувати педагогічні технології на уроках у початковій школі з урахуванням індивідуальних особливостей молодших школярів.

Кредити: 4
Семестр: 223
Gli ospiti non possono entrare in questo corso, per favore autenticati.