Мета: підготувати студентів до кваліфікованого здійснення педагогічної діяльності.
Завдання:
– сформувати поняття про педагогічну майстерність як елемент системи професійно-педагогічної освіти студентів;
– визначити педагогічну спрямованість сучасного вчителя історії;
– розвинути педагогічні здібності;
– опанувати педагогічною технікою;
– узагальнити професійні знання з психології, педагогіки, теорії та методика навчання історії та історії;
– сформувати основні поняття в галузі педагогічної майстерності (цілі та завдання педагогічного впливу; мова та комунікативна поведінка вчителя; культура спілкування педагога та вихованців; способи та засоби педагогічного впливу; стилі спілкування та керівництва; педагогічний такт; методика формування переконань учнів; форми виховної роботи; методи розв'язання конфліктів);
– сформувати основні уміння щодо майбутнього фаху педагога: готувати матеріали виховного впливу, проводити виховні заняття, здійснювати виховну роботу, розвивати ціннісну складову особистості учня);
– опанування навичками роботи із сучасною педагогічною літературою, вимогами до сучасного уроку, інноваційними формами та методами навчання й виховання учнів;
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
– основні способи професійного самовдосконалення;
– способи виховного впливу на особистість учня;
– прийоми саморегуляції;
– прийоми вдосконалення педагогічної мови;
– основні стилі спілкування й фактори, що визначають їх використання;
– функції гри у навчальному процесі;
– методи привертання уваги;
вміти:
– доцільно обирати стилі керівництва і спілкування;
– користуватися технікою педагогічного впливу;
– користуватися технікою мовлення;
– розв'язувати конфлікти;
– добирати способи запобігання конфліктним ситуаціям.
- Nauczyciel: Терно Сергій Олександрович