
2D Векторна графіка – це вид комп’ютерної графіки, який створюється за допомогою математичних формул, що описують геометричні елементи: точки, лінії, криві та багатокутники. Цей підхід дозволяє створювати високоточні, масштабовані зображення без втрати якості, що є важливим для дизайну, ілюстрації, реклами та друкарської продукції. Особливості векторної графіки полягає у математичній основі (зображення складаються з математично описаних об'єктів, таких як лінії, криві та фігури, а не з пікселів, як у растровій графіці), масштабованості (векторні зображення можуть збільшуватися або зменшуватися до будь-якого розміру без втрати якості, що особливо корисно для логотипів та ілюстрацій), малих розмірах файлів (оскільки векторна графіка зберігає лише математичні формули, її файли займають менше місця порівняно з растровими), простоті редагування (Елементи векторних зображень легко змінювати, переміщувати чи масштабувати), підтримка шару (у векторних редакторах об'єкти зазвичай організовані в шари, що полегшує роботу з ними). Основні інструменти для роботи з векторною графікою: Adobe Illustrator, CorelDRAW, Inkscape, Affinity Designer, Sketch. Сфери застосування векторної 2D графіки: графічний дизайн, ілюстрації, типографіка, веб-дизайн, друкарська продукція, технічні ілюстрації.
- Викладач: Барабаш Вікторія Андріївна
- Викладач: Брянцев Олександр Анатолійович
- Викладач: Димова Анастасія Петрівна