Структура за темами

  • Загальне

    Графіка

    Мета вивчення навчальної дисципліни «3D графіка» полягає у ознайомлення студентів з особливостями створення тривимірної графіки, набутті практичних навичок створення тривимірних моделей. 

    Автор дисципліни та викладач курсу:

    Кардашов Микола Володимирович, викладач кафедри дизайну, член Спілки дизайнерів України

    Адреса кафедри: 69095, м. Запоріжжя, Жуковського 55-а, IV корпус ЗНУ, 2 поверх

    е-mail кафедриdesignznu@gmail.com

      


  • Змістовий модуль 1 - Основні положення моделювання

    Лекція 1 - Основні системні вимоги до користування програмою

    Лабораторне заняття 1- Налаштування інтерфейсу та користування режим object mode

    Створити тестові об'єми, ознайомитись з основними функціями

    Лабораторне заняття 2 - Режим edit mode

    Створити тестові об'єми, ознайомитись з основними функціями edit mode

    Лабораторне заняття 3- Користування режимом sculpting mode

    Створити тестові об'єми, ознайомитись з основними функціями sculpting mode

    • Змістовий модуль 2 - Принципи текстурування

      Лекція 2 Принципи нанесення текстур 

      Лабораторне заняття 4 - Растрові текстури.

      Розробити власну текстуру та нанести на тестовий об'ем

      Лабораторне заняття 5 - Додаткові налаштування текстур.

      Зробити налаштування текстури засобами графічної програми на тестовий об'ем

    • Змістовий модуль 3 - Освітлення та рендер

      Лекція 3 Елементи освітлення.

      Лабораторне 6 Створення елементів освітлення. 

      Створити базові елементи освітлення на тестовій сцені


      Лабораторне 7  Налаштування освітлення. 
      Налаштувати освітлення на тестовій сцені

      Лабораторне 8 Налаштування камери та створення рендеру.
      створити камери, налаштувати їх, зробити композиційне маркування

      • Змістовий модуль 4 - Оформлення роботи.

        Лекція 4 Принципи естетичного оформлення творчої роботи.

        Лабораторне 9 Аналіз портфолійних робіт митців з 3d графіки. 

        Зробити аналіз робіт на рлатформах беханз, артстейшн, апворк тощо

        Лабораторне 10 Створення власної концепції та блоків презентації. 

        Розробити стилістичне оформлення

        Лабораторне 11 Самоаналіз портфолійної роботи

        Проаналізувати власну роботу на відповідність критеріїв

      • Додаткові матеріали

        Відеуроки до курсу -  Значок сервиса ютуб на прозрачном фоне



        Blender Tutorial: 9 Ways to Destroy Things

        https://youtu.be/wJFE2pb0Ri4


        Blender Cloth Simulation Tutorial

        https://youtu.be/k4czh0x31xk


        Blender SoftBody Tutorial - Introduction

        https://youtu.be/ofIi4ddHGW0


        Blender Cloth Simulation Tutorial (Portuguese Brazil)

        https://youtu.be/SpAip5HOu-A


        Blender SoftBody Simulation Tutorial (Portuguese Brazil)

        https://youtu.be/u1dCP_aQLzI

        Корисні статті:


        6 порад для кращого освітлення в Blender:

        https://blender3d.com.ua/6-sovetov-dlya-luchshego-osveshcheniya-v-blender/


        Як правильно налаштувати освітлення для моделі:

        https://blender3d.com.ua/kak-pravilno-nastroit-osveshcheniye-dlya-modeli/


        Створення текстурних карток з одного зображення:

        https://blender3d.com.ua/sozdaniye-teksturnykh-kart-iz-odnogo-izobrazheniya/


        5 порад для створення кращих матеріалів:

        https://blender3d.com.ua/5-sovetov-dlya-sozdaniya-luchshikh-materialov/