Метою вивчення навчальної дисципліни «Історія, теорія і методологія спеціальної та інклюзивної освіти» є підготовка магістрів, як майбутніх корекційних педагогів, до розв’язання актуальних питань спеціальної та інклюзивної освіти; вивчення і систематизація досягнень вітчизняних і зарубіжних дослідників у галузі історії корекційної психопедагогіки і спеціальної психології; оволодіння ними методичними основами забезпечення навчально-виховного процесу в умовах спеціальної (інклюзивної) загальноосвітньої школи із застосуванням останніх новітніх технологій і досліджень. Здобувачі мають розуміти також основні напрями та зміст підготовки до викладацької роботи у ЗВО
- Trainer/in: Татьянчикова Ірина Володимирівна
- Асистент із правами викладача: Кучерак Ірина Володимирівна
Кредити: 3
Семестр: 125