
Метою вивчення навчальної дисципліни є: забезпечити теоретико-практичну підготовку майбутніх фахівців-логопедів до професійної діяльності, зосередивши увагу на розвитку практичних навичок діагностики та корекції мовленнєвих порушень.
Завдання навчальної дисципліни:
- Надати здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти ґрунтовні теоретичні знання щодо різних видів мовленнєвих порушень, включаючи їх загальну характеристику, причини виникнення, механізми, симптоматику та класифікацію.
 - Ознайомити здобувачів вищої освіти з основними принципами та методами організації логопедичної допомоги, а також заходами профілактики мовленнєвих порушень.
 - Розвинути у студентів практичні вміння та навички для проведення логопедичної діагностики та корекційної роботи з дітьми та дорослими, що мають різні форми мовленнєвих порушень.
 - Сприяти формуванню професійних компетентностей, необхідних для ефективної роботи в галузі логопедії, зокрема вміння застосовувати теоретичні знання у практичних ситуаціях.
 
- Profesor: Апухтіна Вікторія Валеріївна
 
        Кредити: 3
    
        Семестр: 125