Мета курсу – сформувати у студентів готовність до реалізації соціально-педагогічної
технології оцінки потреб та ведення випадку дитини з особливими освітніми потребами та її сім'ї.
Завдання курсу:
-  
засвоєння основних теоретичних підходів до процесу оцінки потреб дитини особливими освітніми потребами та
сім'ї;
-  
характеристика концептуальних засад оцінки потреб дитини та її сім'ї;
-  
ознайомлення з методами процесу оцінки потреб дитини з особливими освітніми потребами та
її сім'ї;
-  
обгрунтування оцінки потреб як складової ведення випадку;
-   
представлення процедури оцінки, висвітлення особливостей її документування;
-  формування практичних навичок
застосування оцінки потреб та розробки і реалізації індивідуального плану
підтримки дитини з особливими освітніми потребами та її сім'ї.
- Profesor: Лещенко Олена Геннадіївна
 - Асистент із правами викладача: Мацкевіч Юліана Рафаїлівна