Глобальний маркетинг являє собою важливу умову встановлення зворотного зв'язку між попитом та пропозицією в міжнародному масштабі й є своєрідним гарантом того, що виготовлена продукція, пройшовши всі етапи виробничого процесу, знайде свій шлях до кінцевого споживача за кордоном.
Метою вивчення дисципліни є засвоєння теоретичних знань і набуття практичних навичок у галузі міжнародного маркетингу, зокрема у сфері формування міжнародної маркетингової стратегії, здійснення планування виходу на міжнародний ринок сучасних підприємств, організацій.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Глобальний маркетинг» є:
- зрозуміти сутність складових зовнішнього середовища міжнародного маркетингу і визначити ступінь їх впливу на можливість діяльності фірми на зовнішніх ринках;
- вивчити підходи до вибору привабливих ринків, подібних ринків тощо;
- навчитися на підставі проведення досліджень здійснювати макро- та мікросегментацію зовнішнього ринку;
- дослідити сутність та типи стратегій міжнародного маркетингу, особливості їх використання;
- вивчити специфіку формування товарної та цінової політики, політики розповсюдження та просування на зовнішні ринки;
- навчитися оцінювати конкурентні позиції фірми на світовому ринку.
- Enseignant: Щебликіна Інна Олександрівна