Opcje zapisów

Глобальний маркетинг являє собою важливу умову встановлення зворотного зв'язку між попитом та пропозицією в міжнародному масштабі й є своєрідним гарантом того, що виготовлена продукція, пройшовши всі етапи виробничого процесу, знайде свій шлях до кінцевого споживача за кордоном.

Метою вивчення дисципліни є засвоєння теоретичних знань і набуття практичних навичок у галузі міжнародного маркетингу, зокрема у сфері формування міжнародної  маркетингової стратегії, здійснення планування виходу на міжнародний ринок сучасних підприємств, організацій.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Глобальний маркетинг» є:

-   зрозуміти сутність складових зовнішнього середовища міжнародного маркетингу і визначити ступінь їх впливу на  можливість діяльності фірми на зовнішніх ринках;

-   вивчити підходи до вибору привабливих ринків, подібних ринків тощо;

-   навчитися на підставі проведення досліджень здійснювати макро- та мікросегментацію зовнішнього ринку;

-   дослідити сутність та типи стратегій міжнародного маркетингу, особливості їх використання;

-   вивчити специфіку формування товарної та цінової політики, політики розповсюдження та просування на зовнішні ринки;

-   навчитися оцінювати конкурентні позиції фірми на світовому ринку.


Кредити: 3
Семестр: 123
Goście nie mają prawa dostępu do tego kursu. Proszę się zalogować.