Питання до заліку
1. Поняття, структура та функції технологій державотворчої діяльності.
2. Генезис практичних основ соціально-технологічної діяльності.
3. Політичні технології як структурний компонент теорії соціальних технологій.
4. Політичний простір як об'єкт технологізації.
5. Сутність та структура політичних технологій.
6. Причини виникнення лобізму як форми політичної діяльності.
7. Технологічний аспект лобістської діяльності.
8. Типологія переговорів та їх характеристика.
9. Технологізація переговорного процесу.10.Структура і типологія політичних конфліктів.
11.Технології ініціювання, регулювання та вирішення політичних конфліктів.
12.Особливості культурно-цивілізаційних моделей вирішення міжнародних
політичних конфліктів.
13.Технологічні аспекти формування політичної партії.
14.Характеристика технологій партійної діяльності.
15.Технологічні аспекти формування іміджу політичного лідера.
16.Технологічні аспекти формування іміджу політичної партії.
17.Технологічні аспекти формування іміджу держави.
18.Характеристика основних етапів виборчої кампанії.
19.Інформаційно-аналітичне забезпечення виборчої кампанії.
20.Особливості формування стратегії виборчої кампанії.
21.Тактичні технології у виборчій кампанії.
22.Некоректні виборчі технології.
23.Поняття та класифікація виборчих технологій.
24.Особливості використання основних типів виборчих технологій.
25.Типологія політичних технологій.
26.Основні способи формування політичних технологій.
27. Предмет, об'єкт та основні види лобіювання.
28. Порівняльний аналіз основних моделей лобізму (англосаксонської та
континентальної).
29. Особливості регулювання лобістської діяльності на прикладі країни за
вибором - США, Франції, Великобританії, Росії, Німеччини, України.
30. Особливості організації лобістських кампаній.
31.Характеристика основних стратегій переговорного процесу.
32.Тактичні прийоми в переговорному процесі.
33.Роль посередників в переговорному процесі.
34.Основні етапи переговорного процесу.35.Характеристика підсумкових документів переговорного процесу.
36.Основні правила проведення переговорного процесу.
37.Порівняльний аналіз національних стилів переговорного процесу.
38.Особливості регулювання регіональних політичних конфліктів.
39.Проаналізувати сутність та особливості регулювання політичного конфлікту
на конкретному прикладі.
40.Поняття та основні принципи політичного маніпулювання.
41.Політичний імідж як фактор політичного маніпулювання.
42.Політичний стереотип як фактор політичного маніпулювання.
43.Політичний міф як фактор політичного маніпулювання.
44.Політичні чутки як спосіб маніпулювання.
45.Основні методи та прийоми політичного маніпулювання.
46.Особливості захисту від політичного маніпулювання.
47. Поняття та класифікація політичних рішень.
48. Характеристика моделей репрезентації інтересів в прийнятті політичних
рішень.
49. Характеристика організаційно-інституціональних моделей прийняття
політичних рішень.
50. Основні етапи прийняття політичних рішень.
51. Класифікація методів прийняття політичних рішень.
52. Роль інформаційних технологій у прийнятті політичних рішень.
53. Порівняльний аналіз біхевіоралістської та когнітивної моделей прийняття
політичних рішень.
54. Порівняльний аналіз моделей всеосяжної раціональності та
інкременталістської моделей прийняття політичних рішень
55.Політичні технології як структурний компонент теорії соціальних технологій.
56.Сутність та структура політичних технологій.
57.Причини виникнення лобізму як форми політичної діяльності.58.Поняття та основні форми лобізму.
59.Особливості технологізації лобістської діяльності.
60..Основні підходи в дослідженні міжнародних переговорів.
61.Типологія переговорів та їх характеристика.
62.Технологізація переговорного процесу.
63.Структура і типологія політичних конфліктів.
64.Технології ініціювання, регулювання та вирішення політичних конфліктів.
65.Особливості культурно-цивілізаційних моделей вирішення міжнародних
політичних конфліктів.
66.Технологічні аспекти формування політичної партії.
67.Особливості планування діяльності політичних партій.
68.1.Особливості формування іміджу політичного лідера.
69.2.Особливості формування іміджу політичної партії.
70.Особливості формування іміджу держави.
71.Поняття виборчого процесу та виборчої кампанії.
72.Поняття та класифікація виборчих технологій.
73.Особливості використання основних типів виборчих технологій.
74.Типологія політичних технологій.
75.Основні способи формування політичних технологій.
76. Поняття, причини виникнення та основні моделі лобізму (англосаксонська та
континентальна).
77. Особливості регулювання лобістської діяльності на прикладі країни за
вибором - США, Франції, Великобританії, Росії, Німеччини, України.
78. Особливості організації лобістських кампаній.
79.Стратегія і тактика ведення переговорів.
80.Роль посередників в переговорному процесі.
81.Структура та підсумкові документи переговорного процесу.
82.Основні правила та національні стилі переговорного процесу.