Завдання практичні й рекомендації до їх виконання 6

Лабораторне заняття 31–33. Практика монтажно-тонувальної роботи

 

План

 

1.       Головні етапи монтажно-тонувального періоду та їх значення.

2.       Поняття художнього монтажу і його роль у створенні відеоматеріалу.

3.       Нелінійний монтаж і його інструменти під час постпродакшну.

4.       Програма Adobe Рremiere Рro й її можливості редагування аудіовізуального матеріалу.

5.       Інше програмне забезпечення Adobe Master Collection (зокрема: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Flash Professional, Adobe After Effects, Adobe Adobe Audition, Adobe Device Central, Adobe Media Encoder тощо).

6.       Вимоги до ефірних і технічних характеристики екранного продукту під час монтажу та після фінального редагування телевізійних матеріалів.

7.       Кінцева реалізація телевізійних матеріалів як комплесу поєднаних аудіовізуальних компонентів.

 

Gувага Ознайомтеся з Інструкцією техніки безпеки (Додаток А).

 

Необхідне обладнання: комп’ютер чи ноутбук, плазмова панель, колонки, навушники.

 

?Практичні завдання до лабораторних занять:

Виконайте всі необхідні дії, що передбачені постпродакшеном.

Завершіть монтажно-тонувальний період створення аудіовізуального продукту.

Попередній перегляд аудіовізуального продукту з викладачем курсу
Для відсутніх на парі (через різні причини)
Опишіть етапи постпродакшну (кольорокорекція, зведення звукових доріжок, монтажно-тонувальний період, титрування тощо). Описуємо свій індивідуальний досвід. 
2. Дайте характеристику програмам (ПК, мобільні застосунки), які наразі використовуєте ви чи взагалі використовуються для монтажу відеоматеріалів. Це мах 2 сторінки тексту