Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Безпека журналіста

            • Блоги і соціальні мережі

            • Технологія створення аудіовізуального продукту (Те...

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ЕКРАННОЇ ТВО...

              • Змістовий модуль 2. ВІДЕОЗЙОМКА І ОПЕРАТОРСЬКІ ПРИ...

              • Змістовий модуль 3. ПОНЯТТЯ КОМПОЗИЦІЇ В РІЗНИХ ТВ...

              • Змістовий модуль 4. СТУДІЙНА ЗЙОМКА

              • Змістовий модуль 5. СЦЕНАРНА РОБОТА І МІЗАНСЦЕНА

              • Змістовий модуль 6. ПРОГРАМИ ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ АУДІ...

                • FileПлани лабораторних занять 6

                • AssignmentЗавдання практичні й рекомендації до їх виконання 6

                • FileЯК РЕДАГУВАТИ ЗВУК У ПРОГРАМІ Adobe Audition

                • QuizТест до ЗМ 6

              • Змістовий модуль 7. ЗВУКОВІ РІШЕННЯ ТЕЛЕВІЗІЙНОГО ...

              • Змістовий модуль 8. МОНТАЖНО-ТОНУВАЛЬНИЙ ПЕРІОД СТ...

              • Індивідуальне завдання та самостійна робота

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація, Статистика факультету Журналістики

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Технологія створення аудіовізуального продукту (Те ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Технологія створення аудіовізуального продукту (Те...
  7. Змістовий модуль 6. ПРОГРАМИ ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ АУДІ...
  8. Завдання практичні й рекомендації до їх виконання 6

Завдання практичні й рекомендації до їх виконання 6

Completion requirements

Лабораторне заняття 31–33. Практика монтажно-тонувальної роботи

 

План

 

1.       Головні етапи монтажно-тонувального періоду та їх значення.

2.       Поняття художнього монтажу і його роль у створенні відеоматеріалу.

3.       Нелінійний монтаж і його інструменти під час постпродакшну.

4.       Програма Adobe Рremiere Рro й її можливості редагування аудіовізуального матеріалу.

5.       Інше програмне забезпечення Adobe Master Collection (зокрема: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Flash Professional, Adobe After Effects, Adobe Adobe Audition, Adobe Device Central, Adobe Media Encoder тощо).

6.       Вимоги до ефірних і технічних характеристики екранного продукту під час монтажу та після фінального редагування телевізійних матеріалів.

7.       Кінцева реалізація телевізійних матеріалів як комплесу поєднаних аудіовізуальних компонентів.

 

Gувага Ознайомтеся з Інструкцією техніки безпеки (Додаток А).

 

Необхідне обладнання: комп’ютер чи ноутбук, плазмова панель, колонки, навушники.

 

?Практичні завдання до лабораторних занять:

Виконайте всі необхідні дії, що передбачені постпродакшеном.

Завершіть монтажно-тонувальний період створення аудіовізуального продукту.

Попередній перегляд аудіовізуального продукту з викладачем курсу
Для відсутніх на парі (через різні причини)
Опишіть етапи постпродакшну (кольорокорекція, зведення звукових доріжок, монтажно-тонувальний період, титрування тощо). Описуємо свій індивідуальний досвід. 
2. Дайте характеристику програмам (ПК, мобільні застосунки), які наразі використовуєте ви чи взагалі використовуються для монтажу відеоматеріалів. Це мах 2 сторінки тексту

Previous activity
Плани лабораторних занять 6
Next activity
ЯК РЕДАГУВАТИ ЗВУК У ПРОГРАМІ Adobe Audition
Data retention summary
Get the mobile app