Завдання практичні й рекомендації до їх виконання 6
Лабораторне заняття 31–33. Практика монтажно-тонувальної роботи
План
1. Головні етапи монтажно-тонувального періоду та їх значення.
2. Поняття художнього монтажу і його роль у створенні відеоматеріалу.
3. Нелінійний монтаж і його інструменти під час постпродакшну.
4. Програма Adobe Рremiere Рro й її можливості редагування аудіовізуального матеріалу.
5. Інше програмне забезпечення Adobe Master Collection (зокрема: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Flash Professional, Adobe After Effects, Adobe Adobe Audition, Adobe Device Central, Adobe Media Encoder тощо).
6. Вимоги до ефірних і технічних характеристики екранного продукту під час монтажу та після фінального редагування телевізійних матеріалів.
7. Кінцева реалізація телевізійних матеріалів як комплесу поєднаних аудіовізуальних компонентів.
Gувага Ознайомтеся з Інструкцією техніки безпеки (Додаток А).
Необхідне обладнання: комп’ютер чи ноутбук, плазмова панель, колонки, навушники.
?Практичні завдання до лабораторних занять:
Виконайте всі необхідні дії, що передбачені постпродакшеном.
Завершіть монтажно-тонувальний період створення аудіовізуального продукту.
Попередній перегляд аудіовізуального продукту з викладачем курсуДля відсутніх на парі (через різні причини)
Опишіть етапи постпродакшну (кольорокорекція, зведення звукових доріжок, монтажно-тонувальний період, титрування тощо). Описуємо свій індивідуальний досвід.
2. Дайте характеристику програмам (ПК, мобільні застосунки), які наразі використовуєте ви чи взагалі використовуються для монтажу відеоматеріалів. Це мах 2 сторінки тексту