Завдання до заняття 3
1. Скориставшись інструментами перевірки зображень, перевірте обране фото із соціальних мереж і дізнайтесь дату створення фото, його метадані, яких змін воно зазнало.
2. Скориставшись інструментами перевірки зображень, з’ясуйте чи було змінене зображення на світлині Ікона_Бандера.
3.
За допомогою інструментів перевірки зображень,
з’ясуйте які об’єкти зображені на світлинах Замок і Гори.
4.
Це зображення ширилось у
соціальних мережах.
За допомогою інструментів перевірки зображень, з’ясуйте яке зображення було першоджерелом і місце його публікації.
Домашні завдання (ОБОВ'ЯЗКОВІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ СТУДЕНТАМИ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ ЗА ІНДИВІДУАЛЬНИМ ГРАФІКОМ):
1. Створіть фотофейк за допомогою ШІ, пропишіть яку подію відображає світлина. Для створення світлин можна скористатись відповідними сервісами (https://journaliststoolbox.ai/chatgpt-tools/)
2. Підготуватись до дискусії "Штучний інтелект у роботі журналіста: користь чи загроза?" Для ведення дискусії мати приклади медійних матеріалів, що створені за допомогою ШІ, які є корисними і шкідливими для аудиторії ЗМІ.
1 позиція: ШІ - сучасна реальність, він може виконувати функції працівників редакції, створює нові можливості для медіа.
2 позиція: ШІ - це небезпечно для сучасних медіа, бо матеріали, створені за допомогою ШІ, можуть дезінформувати аудиторію.
3 позиція: власна.
Студенти, які були відсутні на занятті, мають свою позицію, аргументацію і приклади подати у вигляді виступу у вордівському документі і прикріпити його у мудл.
Для підготовки до дискусії можна скористатися матеріалами:
1. https://www.radiosvoboda.org/a/shtuchnyi-intelekt-zagrozy-i-mozhlyvisti/31145992.html
2.
- 27 February 2023, 10:52 PM
- 27 February 2023, 10:52 PM
- 27 February 2023, 10:52 PM
- 27 February 2023, 10:52 PM