Завдання до заняття 3

1.  Скориставшись інструментами перевірки зображень, перевірте обране фото із соціальних мереж і дізнайтесь дату створення фото, його метадані, яких змін воно зазнало.
2.     Скориставшись інструментами перевірки зображень, зясуйте чи було змінене зображення на світлині Ікона_Бандера. 
3.      За допомогою інструментів перевірки зображень, зясуйте які обєкти зображені на світлинах Замок  і Гори.
4.      Це зображення ширилось у соціальних мережах. Повідомлення із соціальних мереж
За допомогою  інструментів перевірки зображень, зясуйте яке зображення було першоджерелом і місце його публікації.

Домашні завдання (ОБОВ'ЯЗКОВІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ СТУДЕНТАМИ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ ЗА ІНДИВІДУАЛЬНИМ ГРАФІКОМ):
1. Створіть фотофейк за допомогою ШІ, пропишіть яку подію відображає світлина. Для створення світлин можна скористатись відповідними сервісами (https://journaliststoolbox.ai/chatgpt-tools/)
2. Підготуватись до дискусії "Штучний інтелект у роботі журналіста: користь чи загроза?" Для ведення дискусії мати приклади медійних матеріалів, що створені за допомогою ШІ, які є корисними і шкідливими для аудиторії ЗМІ.
1 позиція: ШІ - сучасна реальність, він може виконувати функції працівників редакції, створює нові можливості для медіа.
2 позиція: ШІ - це небезпечно для сучасних медіа, бо матеріали, створені за допомогою ШІ, можуть дезінформувати аудиторію.
3 позиція: власна.
Студенти, які були відсутні на занятті, мають свою позицію, аргументацію і приклади подати у вигляді виступу у вордівському документі і прикріпити його у мудл. 
Для підготовки до дискусії можна скористатися матеріалами:
1. https://www.radiosvoboda.org/a/shtuchnyi-intelekt-zagrozy-i-mozhlyvisti/31145992.html
2.