Завдання до заняття 3

1.  Скориставшись інструментами перевірки зображень, перевірте обране фото із соціальних мереж і дізнайтесь дату створення фото, його метадані, яких змін воно зазнало.
2.     Скориставшись інструментами перевірки зображень, зясуйте чи було змінене зображення на світлині Ікона_Бандера. 
3.      Це зображення ширилось у соціальних мережах. Повідомлення із соціальних мереж
За допомогою  інструментів перевірки зображень, зясуйте яке зображення було першоджерелом і місце його публікації.

4. Це зображення ширилось після підриву Каховської ГЕС (червень 2023 року). За допомогою інструментів перевірки зображень з'ясуйте справжність/несправжність світлини в контексті вказаної події. 

повінь

5. Створіть фотофейк за допомогою ШІ, пропишіть яку подію відображає світлина. Для створення світлин можна скористатись відповідними сервісами (https://journaliststoolbox.ai/chatgpt-tools/)
6. Робота у групах. Перегляньте запропоновані відео, визначіть ознаки, що вказують на діпфейк.
Відео 1: https://www.youtube.com/watch?v=E58sGjNg8V0
Відео 2: https://www.youtube.com/watch?v=X17yrEV5sl4
Відео 3: https://www.youtube.com/watch?v=_gVTvlTMjV4
Додаткове завдання
1. Підготуватись до дискусії "Штучний інтелект у роботі журналіста: користь чи загроза?" Для ведення дискусії мати приклади медійних матеріалів, що створені за допомогою ШІ, які є корисними і шкідливими для аудиторії ЗМІ.
1 позиція: ШІ - сучасна реальність, він може виконувати функції працівників редакції, створює нові можливості для медіа.
2 позиція: ШІ - це небезпечно для сучасних медіа, бо матеріали, створені за допомогою ШІ, можуть дезінформувати аудиторію.
3 позиція: власна.
Студенти, які були відсутні на занятті, мають свою позицію, аргументацію і приклади подати у вигляді виступу у вордівському документі і прикріпити його у мудл. 
Для підготовки до дискусії можна скористатися матеріалами:
1. https://www.radiosvoboda.org/a/shtuchnyi-intelekt-zagrozy-i-mozhlyvisti/31145992.html
2.