Завдання 10! Канали дистрибуції та взаємовідносини з клієнтами в канві БМ.
1.Визначить яким буде ваш продукт та канал розповсюдження/доведення до клієнта. В якому квадранті матриці був би ваш продукт? Запишіть інформацію (текстом) в канву БМ, додайте візуалізацію.
2. Яка ваша гіпотеза стосовно можливого залучення та подальшого утримання клієнтів. Оберіть відповідну стратегію та тактику та впишіть в канву БМ. ( використовуйте інформацію з таблиці 2)
Інформація для використання (по п.1):
продукт(віртуальний /фізичний); канал (прямий/непрямий, через посередника);
Прямі канали продажів:
-фізичні продажі ( через магазини/продавців)
- через сайти/соціальні мережі
- через мобільний додаток
Продажі через посередників:
- системні інтегратори (напр. Hotline)
- дилерська/дистрибуційна мережа;
- дистрибуція через ритейлерів;
-Value-added reseller (VAR); інше
Таблиця 2
Physical |
Digital |
|
Get |
Strategy: awareness, interest, consideration, purchase Tactics: earned media, paid media, online tools |
Strategy: acquire, activate Tactics: Websites, app stores, search, email, blogs, viral social nets, reviews, PR, free trials, home, landing pages, webinar |
Keep |
Strategy: interact, retain Tactics: loyalty programs, product updates, customer surveys, customer check-in calls |
Strategy: interact, retain Tactics: Customization, user groups, blogs, online help, product tips, bulletins, outreach, affiliates |
Grow |
Strategy: new revenue, referrals Tactics: Upsell, cross sell, referrals, unbundling |
Strategy: new revenue, referrals Tactics: upgrades, contests, reorders, refer friends, upsell, cross sell. |