Завдання 10! Канали дистрибуції та взаємовідносини з клієнтами в канві БМ.

1.Визначить яким буде ваш продукт та канал розповсюдження/доведення до клієнта. В якому квадранті матриці був би ваш продукт? Запишіть інформацію (текстом) в канву БМ, додайте візуалізацію.

2. Яка ваша гіпотеза стосовно можливого залучення та подальшого утримання клієнтів. Оберіть відповідну стратегію та тактику  та впишіть в канву БМ. ( використовуйте інформацію з таблиці 2) 

 Інформація для використання (по п.1):  

продукт(віртуальний /фізичний); канал (прямий/непрямий, через посередника);

Прямі канали продажів: 

-фізичні продажі ( через магазини/продавців)

- через сайти/соціальні мережі

- через мобільний додаток

Продажі через посередників:

- системні інтегратори (напр. Hotline)

- дилерська/дистрибуційна мережа;

- дистрибуція через ритейлерів;

-Value-added reseller (VAR); інше



Таблиця 2

Physical

Digital

Get

Strategy: awareness, interest, consideration, purchase

Tactics: earned media, paid media, online tools

Strategy: acquire, activate

Tactics: Websites, app stores, search, email, blogs,  viral social nets, reviews, PR, free trials, home, landing  pages, webinar

Keep

Strategy: interact, retain

Tactics: loyalty programs, product updates, customer

surveys, customer check-in calls

Strategy: interact, retain

Tactics: Customization, user groups, blogs, online

help, product tips, bulletins, outreach, affiliates

Grow

Strategy: new revenue, referrals

Tactics: Upsell, cross sell, referrals, unbundling

Strategy: new revenue, referrals

Tactics: upgrades, contests, reorders, refer friends,  upsell, cross sell.