Семінар №2 (конспект)
Інклюзивний освітній процес.
1) Соціально-педагогічна підтримка суб’єктів інклюзивного освітнього процесу. Характеристика суб’єктів освітнього процесу в інклюзивному просторі. Мультидисциплінарна команда в інклюзивній освіті. Психологічна служба загального закладу освіти як суб’єкт інклюзивного освітнього простору. Батьківська спільнота як суб’єкт інклюзивної освіти. Типові діти та діти з особливими потребами як суб’єкт інклюзивної освіти.
2) Вимоги до професійної підготовки педагогів інклюзивних навчальних
закладів. Програми підготовки педагогів
для роботи в інклюзивних навчальних закладах. Формування навичок оцінювання
особливих потреб дітей. Використання допоміжних навчальних технологій. Основи
спеціальної педагогічної освіти. Організація індивідуального навчального шляху дитини з
порушеннями психофізичного розвитку.