Семінар №2 (конспект)

Інклюзивний освітній процес.

1) Соціально-педагогічна підтримка суб’єктів інклюзивного освітнього процесу. Характеристика суб’єктів освітнього процесу в інклюзивному просторі. Мультидисциплінарна команда в інклюзивній освіті. Психологічна служба загального закладу освіти як суб’єкт інклюзивного освітнього простору. Батьківська спільнота як суб’єкт інклюзивної освіти. Типові діти та діти з особливими потребами як суб’єкт інклюзивної освіти. 

2) Вимоги до професійної підготовки педагогів інклюзивних навчальних закладів.  Програми підготовки педагогів для роботи в інклюзивних навчальних закладах. Формування навичок оцінювання особливих потреб дітей. Використання допоміжних навчальних технологій. Основи спеціальної педагогічної освіти. Організація індивідуального навчального шляху дитини з порушеннями психофізичного розвитку.