Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Аспірантура

        • archive

        • Модуль 1 Сучасні технології навчання й викладання ...

        • Сучасні можливості моделювання при проєктуванні об...

        • Наукові основи підвищення ефективності об’єктів е...

        • Використання штучного інтелекту у професійній діял...

        • Управління підготовкою спортсменів в умовах цифров...

        • Еко-інжиніринг водного та теплового режиму агроеко...

        • Актуальні проблеми соціальної роботи

        • Педагогічна (асистентська) практика. Соціальна робота

        • Сучасні методи формування структури спеціальни...

        • Особистий, корпоративний та публічний тайм-мене...

        • Вибіркові дисципліни 051 Економіка Phd

        • Академічне письмо та академічна доброчесність (І рік)

          • General

          • Змістовий модуль 1. Наукометрія та вибір наукового...

          • Змістовий модуль 2. Основні засади академічного пи...

          • Змістовий модуль 3. Сучаснi стандарти підготовки н...

          • Змістовий модуль 4. Процедура подання рукопису та ...

          • Змістовий модуль 5. Академічна доброчесність: світ...

          • Змістовий модуль 6. Кейси порушень академічної доб...

            • FolderАнгломовні ресурси з регуляції доброчесної поведін...

            • FileПрезентація до 6 модулю. Lecture. Research Ethics ...

            • URLRCR Casebook: Stories about Researchers Worth Disc...

            • AssignmentCase Study: FFP and Questionable research practici...

            • AssignmentCase Study: FFP and Questionable research practici...

            • QuizTest to Module 6. Cases of research misconduct / Т...

          • Залікові завдання

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Факультети, кафедри

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Академічне письмо та академічна доброчесність (І р ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Аспірантура
  4. Академічне письмо та академічна доброчесність (І рік)
  5. Змістовий модуль 6. Кейси порушень академічної доб...
  6. Case Study: FFP and Questionable research practici...

Case Study: FFP and Questionable research practicies (Life sciences)

Completion requirements
Opened: Thursday, 4 January 2024, 12:00 AM

Please watch the video with the case study (life sciences). Prepare to discuss in class which research misconduct and questionable practices are covered in this video. Provide argument to your thoughts.  


https://moodle.znu.edu.ua/pluginfile.php/1158877/mod_assign/intro/life%20sci_video.mp4
 

  • life sci_video.mp4 life sci_video.mp4
    4 January 2024, 10:37 PM
  • research misconduct_life sci_CITIvideo transctipt.docx research misconduct_life sci_CITIvideo transctipt.docx
    4 January 2024, 10:37 PM
Previous activity
RCR Casebook: Stories about Researchers Worth Discussing
Next activity
Case Study: FFP and Questionable research practicies (Social, Behavioral, Education Sciences)
Data retention summary
Get the mobile app