Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Аспірантура

        • archive

        • Модуль 1 Сучасні технології навчання й викладання ...

        • Сучасні можливості моделювання при проєктуванні об...

        • Наукові основи підвищення ефективності об’єктів е...

        • Використання штучного інтелекту у професійній діял...

        • Управління підготовкою спортсменів в умовах цифров...

        • Еко-інжиніринг водного та теплового режиму агроеко...

        • Актуальні проблеми соціальної роботи

        • Педагогічна (асистентська) практика. Соціальна робота

        • Сучасні методи формування структури спеціальни...

        • Особистий, корпоративний та публічний тайм-мене...

        • Вибіркові дисципліни 051 Економіка Phd

        • Академічне письмо та академічна доброчесність (І рік)

          • Загальне

          • Змістовий модуль 1. Наукометрія та вибір наукового...

          • Змістовий модуль 2. Основні засади академічного пи...

          • Змістовий модуль 3. Сучаснi стандарти підготовки н...

          • Змістовий модуль 4. Процедура подання рукопису та ...

          • Змістовий модуль 5. Академічна доброчесність: світ...

          • Змістовий модуль 6. Кейси порушень академічної доб...

            • ТекаАнгломовні ресурси з регуляції доброчесної поведін...

            • ФайлПрезентація до 6 модулю. Lecture. Research Ethics ...

            • URL (веб-посилання)RCR Casebook: Stories about Researchers Worth Disc...

            • ЗавданняCase Study: FFP and Questionable research practici...

            • ЗавданняCase Study: FFP and Questionable research practici...

            • ТестTest to Module 6. Cases of research misconduct / Т...

          • Залікові завдання

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Факультети, кафедри

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Академічне письмо та академічна доброчесність (І р ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Аспірантура
  4. Академічне письмо та академічна доброчесність (І рік)
  5. Змістовий модуль 6. Кейси порушень академічної доб...
  6. Case Study: FFP and Questionable research practici...

Case Study: FFP and Questionable research practicies (Life sciences)

Умови завершення
Початок приймання: четвер 4 січня 2024 00:00 AM

Please watch the video with the case study (life sciences). Prepare to discuss in class which research misconduct and questionable practices are covered in this video. Provide argument to your thoughts.  


https://moodle.znu.edu.ua/pluginfile.php/1158877/mod_assign/intro/life%20sci_video.mp4
 

  • life sci_video.mp4 life sci_video.mp4
    4 січня 2024, 22:37 PM
  • research misconduct_life sci_CITIvideo transctipt.docx research misconduct_life sci_CITIvideo transctipt.docx
    4 січня 2024, 22:37 PM
Попередня секція
RCR Casebook: Stories about Researchers Worth Discussing
Наступна секція
Case Study: FFP and Questionable research practicies (Social, Behavioral, Education Sciences)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток