Самостійна робота 4

Візуалізація до методичних рекомендацій щодо корекційної роботи з дітьми, які мають ринолалію (Татаринцев О.В.)

Доступ за покликанням:  https://repository.kristti.com.ua/wp-content/uploads/2016/08/metod_rekomendacii_rinolaliya.pdf або в додатках.


Проаналізуйте методичні рекомендації щодо корекційної роботи з дітьми, які мають ринолалію (Татаринцев О.В.), згідно з планом:

1.            Визначте основні форми ринолалії та їх характеристики:

·              Детально опишіть кожну форму ринолалії (відкрита, закрита, змішана).

·              Вкажіть, які ознаки характерні для кожної форми та як вони впливають на мовлення дитини.

2.            Опишіть механізми розвитку кожної форми ринолалії:

·              Поясніть, які фактори впливають на розвиток ринолалії (анатомічні, фізіологічні, соціальні).

·              Вкажіть, як кожна форма ринолалії розвивається в залежності від цих факторів.

3.            Випишіть етапи корекційної роботи з ринолалією:

·              Опишіть послідовність етапів корекційної роботи, починаючи від діагностики до закріплення навичок.

·              Вкажіть, які методи та прийоми використовуються на кожному етапі.

4.            Порівняйте різні підходи до логопедичної роботи з дітьми з ринолалією, представлені в джерелі:

·              Зробіть порівняльний аналіз підходів, що використовуються в корекційній роботі.

·              Вкажіть переваги та недоліки кожного підходу.

5.            Заповніть таблицю або складіть схему для відображення алгоритму корекційної роботи з дітьми, які мають ринолалію, на основі аналізу даного джерела:

·              Таблиця або схема повинна відображати послідовність дій, їх мету та очікувані результати.

Завантажте документ у форматі .pdf до Moodle.


Критерії оцінювання: 

Повнота розкриття теми (1 бал):

Завдання має бути виконане повністю, з детальним розкриттям кожного пункту плану.

Точність та актуальність інформації (1 бал):

Використані дані мають бути точними, відповідати сучасним знанням та конкретному джерелу.

Аналіз та критичне мислення (1 бал):

Оцінюється якість аналізу методичних рекомендацій, а також порівняння різних підходів до корекційної роботи.

Структурованість та логіка викладу (1 бал):

Робота має бути чітко структурована, з логічними переходами між розділами.

Оформлення та наочність (1 бал):

Використання таблиць або схем, які відповідають змісту роботи, а також загальна естетика оформлення.