Семінарське заняття №3

Тема 6. Методика корекційної роботи при дислалії

1. Аналіз кейс-стаді (1.5 бала).

2. Розробка плану логопедичного заняття (1.5 бала).


1. Аналіз кейс-стаді (1.5 бала):

Зміст: Студентам надається короткий опис випадку (кейс) дитини з дислалією, включаючи результати обстеження, типові помилки в звуковимові, та дані про мовленнєвий розвиток. Завдання студентів полягає в тому, щоб:

Проаналізувати даний випадок.

Визначити, які етапи логопедичного впливу будуть доцільними для цього конкретного випадку.

Описати, які методики та прийоми корекційної роботи можуть бути використані для усунення недоліків звуковимови.

2. Розробка плану логопедичного заняття (1.5 бала):

Зміст: Студенти мають розробити план одного логопедичного заняття, орієнтованого на корекцію конкретного звукового порушення у дитини з дислалією, описаної в кейсі. План повинен включати:

Мету заняття.

Короткий опис вправ та методик, що будуть використовуватися.

Опис очікуваних результатів.



Критерії оцінюванння:

Аналіз кейс-стаді: 1.5 бала за точність аналізу, відповідність етапів логопедичного впливу та вибір методик.

Розробка плану заняття: 1.5 бала за структурованість, логічність плану та відповідність методик поставленій меті.