Семінарське заняття №5

Тема 11. Заїкання

1. Психолого-педагогічний аналіз випадку (1.5 бала).

2. Розробка корекційної стратегії (1.5 бала).


1. Психолого-педагогічний аналіз випадку (1.5 бала):

Зміст: Студентам надається опис випадку людини із заїканням, включаючи інформацію про патогенетичні механізми, форму заїкання та фактори ризику. Завдання студентів:

Визначити форму заїкання на основі наданого опису.

Описати психолого-педагогічні особливості людини з цією формою заїкання.

Проаналізувати, які фактори ризику можуть впливати на розвиток заїкання у цієї людини.

2. Розробка корекційної стратегії (1.5 бала):

Зміст: Студенти мають скласти план корекційної стратегії для людини з наданого випадку, включаючи:

Визначення цілей корекції заїкання.

Вибір сучасних методик, які відповідають конкретній формі заїкання.

Планування заходів, спрямованих на подолання заїкання та підтримку психічного і соціального розвитку людини.



Критерії оцінювання:

Повнота розкриття теми (1 бал):

Завдання має бути виконане повністю, з детальним розкриттям кожного пункту плану.

Точність та актуальність інформації (1 бал):

Викиристані дані мають бути точними, відповідати сучасним знанням та конкретному джерелу.

Аналіз та критичне мислення (1 бал):

Оцінюється якість аналізу методичних рекомендацій, а також порівняння різних підходів до корекційної роботи.

Структурованість та логіка викладу (1 бал):

Робота має бути чітко структурована, з логічними переходами між розділами.

Оформлення та наочність (1 бал):

Використання таблиць або схем, які відповідають змісту роботи, а також загальна естетика оформлення.

Психолого-педагогічний аналіз випадку: 1.5 бала за точність у визначенні форми заїкання, опис психолого-педагогічних особливостей, та ідентифікацію факторів ризику.

Розробка корекційної стратегії: 1.5 бала за логічність, структурованість і відповідність корекційної стратегії поставленим цілям, враховуючи сучасні методики та особливості людини із заїканням.