Семінарське заняття №5
Тема 11. Заїкання
1. Психолого-педагогічний аналіз випадку (1.5 бала).
2. Розробка корекційної стратегії (1.5 бала).
1. Психолого-педагогічний аналіз випадку (1.5 бала):
Зміст: Студентам надається опис випадку людини із заїканням, включаючи інформацію про патогенетичні механізми, форму заїкання та фактори ризику. Завдання студентів:
Визначити форму заїкання на основі наданого опису.
Описати психолого-педагогічні особливості людини з цією формою заїкання.
Проаналізувати, які фактори ризику можуть впливати на розвиток заїкання у цієї людини.
2. Розробка корекційної стратегії (1.5 бала):
Зміст: Студенти мають скласти план корекційної стратегії для людини з наданого випадку, включаючи:
Визначення цілей корекції заїкання.
Вибір сучасних методик, які відповідають конкретній формі заїкання.
Планування заходів, спрямованих на подолання заїкання та підтримку психічного і соціального розвитку людини.Критерії оцінювання:
Повнота розкриття теми (1 бал):
Завдання має бути виконане повністю, з детальним розкриттям кожного пункту плану.
Точність та актуальність інформації (1 бал):
Викиристані дані мають бути точними, відповідати сучасним знанням та конкретному джерелу.
Аналіз та критичне мислення (1 бал):
Оцінюється якість аналізу методичних рекомендацій, а також порівняння різних підходів до корекційної роботи.
Структурованість та логіка викладу (1 бал):
Робота має бути чітко структурована, з логічними переходами між розділами.
Оформлення та наочність (1 бал):
Використання таблиць або схем, які відповідають змісту роботи, а також загальна естетика оформлення.
Психолого-педагогічний аналіз випадку: 1.5 бала за точність у визначенні форми заїкання, опис психолого-педагогічних особливостей, та ідентифікацію факторів ризику.
Розробка корекційної стратегії: 1.5 бала за логічність, структурованість і відповідність корекційної стратегії поставленим цілям, враховуючи сучасні методики та особливості людини із заїканням.