Самостійна робота 5

Проаналізуйте статтю Литовченко О.В. та Окснер Х.А. "Корекція браділалії та тахілалії у дітей старшого дошкільного віку засобами логоритмічних вправ" (доступ за покликанням http://dspace.pdpu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/18191/1/Litovchenko.pdf або в додатках)

за наступним планом:

1. Визначте основні причини та прояви браділалії та тахілалії у дітей старшого дошкільного віку:

- Охарактеризуйте основні причини виникнення браділалії та тахілалії.

- Опишіть, як ці порушення проявляються у дітей старшого дошкільного віку.

2. Опишіть методи логоритмічних вправ, які використовуються для корекції цих порушень:

- Перелічіть та детально опишіть логоритмічні вправи, застосовані у статті.

3. Випишіть етапи корекційної роботи, запропоновані у статті, та оформіть їх у вигляді схеми або таблиці:

- Створіть схему або таблицю, яка відображає послідовність етапів корекції.

4. Оцініть ефективність методів корекції, представлених у статті, на основі результатів експерименту, наведеного авторами:

- Проведіть оцінку ефективності, спираючись на дані експерименту та висновки авторів.

Завантажте документ у форматі .pdf до Moodle.


Критерії оцінювання:

Повнота розкриття теми (1 бал):

Чи повністю виконано завдання з розкриттям усіх пунктів плану?

Точність та актуальність інформації (1 бал):

Чи точні та актуальні дані, що використовуються в аналізі?

Аналіз та критичне мислення (1 бал):

Чи проведено якісний аналіз методів корекції та результатів експерименту?

Структурованість та логіка викладу (1 бал):

Чи є робота чітко структурованою та логічно побудованою?

Оформлення та наочність (1 бал):

Чи використовуються таблиці або схеми для наочного відображення інформації? Чи відповідають вони змісту роботи?