Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

              • Нульова секція

              • Змістовий модуль 1. МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК НА...

              • Змістовий модуль 2. КУЛЬТУРА В АСПЕКТІ МІЖКУЛЬТУРН...

              • Змістовий модуль 3. МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК СТ...

              • Змістовий модуль 4. ЛІТЕРАТУРНА ІМАГОЛОГІЯ

              • Самостійна робота

                • ФайлТеми для самостійного вивчення

                • ЗаданиеЗавдання для самостійної роботи

              • Підсумковий контроль

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Міжкультурні комунікації

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Міжкультурні комунікації
  7. Самостійна робота
  8. Завдання для самостійної роботи

Завдання для самостійної роботи

Требуемые условия завершения
Открыто с: среда, 4 сентября 2024, 00:00
Срок сдачи: воскресенье, 10 ноября 2024, 00:00

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

 

1.    Розробіть сценарій комп’ютерної гри, що відображала б проблеми міжкультурної комунікації.

 

2.    Прочитайте уривок з книги Лесі Олендій «Італія під мікроскопом»:                 «Ілона з усмішкою згадує свій перший рік побутування в Італії, коли слова «innamorati» ще не знала.

«Hei, cara, oggi abbiamo degli  innamorati. Sei festeggi?»* – запитав її в День закоханих кузен Граціано, якого зустріла на закупах у супермаркеті.

«No. Non festeggiamo il giorno degli innamorati. Festeggiamo giorno di San Valentino»**, – відповіла впевнено, вважаючи, що слово «innamorati» має стосунок до мертвих, а рідних і знайомих покійних на її Батьківщині поминають у Пасхальні вихідні або ж у Провідну неділю, і як усі католики, 1 листопада. Якщо ж італійці своїх померлих згадують ще й 14  лютого, то її наразі це не стосується».

          *"Гей, сьогодні День закоханих, дорога. Ти святкуєш?" (італ.).

            **"Ні, не святкуємо День закоханих. Святкуємо День святого Валентина"  (італ.).

Чим зумовлена ця помилка розуміння з точки зору практики перекладу? Як називаються такі лексичні одиниці? Наведіть приклади подібних труднощів перекладу.

 

3.    «… Існує дві Куби: Куба для туристів, Куба вільна і Куба для кубинців – зовсім інша Куба. Навіть дві валюти існує там. Для туристів продають валюту куки. Кук – трохи дорожче долара і трохи дешевше євро. Куки – це все дороге. Куки – це таксі, готелі, ресторани, ром, дискотеки, оренда машин і дорогі супермаркети. Куки – для розкішного життя.

Супермаркети там чимось схожі на наші. Вони бідніші, звичайно, але там є навіть французький сир. На всю Гавану є тільки два таких супермаркети. Вони або для туристів, або для дуже багатих місцевих жителів. Якщо ж ти кубинець, то тобі потрібні песо. Песо – це їжа за картками, це проїзд у маршрутках і, взагалі, бідне життя. Кубинець, який працює на державній службі, отримує 20 доларів на місяць. А турист за один долар купує баночку фанти, тому йде жорстоке розмежування між туристом і місцевим жителем».

Наведені слова належать ведучому телепередачі «Світ навиворіт» Дмитру Комарову і характеризують реалії життя Куби. Який термін міжкультурної комунікації позначає таку форму дискримінації населення? За якими іншими ознаками можуть здійснюватися подібні дискримінаційні заходи? Наведіть приклади відомих вам з історії чи сьогодення утисків певної частини суспільства за цими ознаками. 


Предыдущий акт. элемент
Теми для самостійного вивчення
Следующий акт. элемент
Запитання до заліку
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение