Самостійна робота 5
Розробіть алгоритм створення нейропсихологічної реабілітаційної програми для дитини з певним порушенням розвитку (наприклад, дислексія, алалія, дизартрія, дисграфія тощо). Алгоритм повинен включати наступні аспекти:
1. Аналіз вихідних даних:
o Оцінка рівня розвитку дитини та наявних порушень (включаючи використання відповідних діагностичних інструментів).
o Визначення сильних та слабких сторін дитини, оцінка її потенціалу для подальшого розвитку.
2. Види та напрямки корекційно-розвиваючої роботи:
o Складіть перелік основних видів корекційної роботи (наприклад, мовленнєві вправи, когнітивні тренінги, ігрова терапія) та визначте їхні цілі.
o Опишіть можливі напрямки роботи (покращення комунікативних навичок, корекція поведінки, розвиток когнітивних функцій тощо).
3. Алгоритм розробки реабілітаційної програми:
o Розробіть покроковий алгоритм створення програми, включаючи етапи постановки цілей, вибору методів, складання плану занять, оцінки ефективності та коригування програми.
4. Презентація реабілітаційної програми:
o Підготуйте коротку презентацію (до 5 слайдів), що містить основні етапи розробки програми, цілі, методи та очікувані результати.
Форма подання:
Презентація у форматі слайдів з візуалізацією алгоритму та описом основних видів корекційної роботи. Підготуйте також короткий текстовий опис (до 300 слів), що пояснює логіку та послідовність створення програми.Самостійна робота 5 – 6 балів.1. Точність та обґрунтованість аналізу вихідних даних (1 бал).
2. Відповідність видів корекційно-розвиваючої роботи до специфіки порушення (1 бал).
3. Логічність та послідовність алгоритму розробки програми (2 бали).
4. Якість та зрозумілість презентації (1 бал).
5. Креативність і оригінальність у поданні матеріалу (1 бал).