Структура за темами

  • Вибірковий курс "Нейропсихологія в логопедії"

    Метою курсу «Нейропсихологія в логопедії» є формування у студентів теоретико-методологічних знань про нейропсихологію як науки, ознайомити з морфо-функціональною організацією та віковими нормами становлення вищих психічних функцій, основами теорії та практики нейропсихологічної діагностики стану сформованості ВПФ та основними напрямками психомоторної та когнітивної корекції ВПФ у дітей із мовленнєвими порушеннями старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. 

    Основними завданнями вивчення дисципліни «Нейропсихологія в логопедії» є:  ознайомити студентів із морфо-функціональною організацією та віковими нормами становлення вищих психічних функцій;  

    навчити виявляти нейропсихологічний фактор, що є одиницею синдромного нейропсихологічного аналіз;

     навчити проводити якісну кваліфікацію симптомів порушень психічних функцій;  

    навчити виявляти та вивчати порушені (негативні симптоми) і збережені психічні функції;  

    забезпечити формування навичок формулювати висновки та складати протокол нейропсихологічного вивчення, намічати план корекційної роботи; 

    вироблення навички застосовувати певні методики нейропсихологічної корекції відхилень у розвитку в контексті цілісного розвитку особи з порушеннями мовленнєвого розвитку.

    Викладач кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти Апухтіна Вікторія Валерівна

  • Секція 1

    • Секція 2

      • Секція 3

        • Секція 4